نسخه چاپی

در دولت احمدی نژاد خانه دار شدم

یكی از مالكین مسكن مهر شهرستان دزفول خطاب به معاون اول رییس جمهوری گفت: من مستاجر بودم، پدرم و پدربزرگم هم مستاجر بود، اما در دولت احمدی نژاد خانه دار شدم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا محمدرضا رحیمی که روز گذشته (سه شنبه)برای افتتاح چندین پروژه عمرانی عازم استان خوزستان شده بود، با حضور در شهرستان دزفول به طور همزمان هشت هزار واحد مسکونی از طرح های مهر ماندگار در سطح این استان را مورد بهره برداری قرار داد.
یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی از این تعداد در شهرستان دزفول و مابقی آن در سایر شهرستان های استان خوزستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
رحیمی پس از افتتاح همزمان واحدهای مسکن مهر در سطح استان خوزستان به طور نمادین کلید و سند برخی واحدها را به مالکان آنها اهدا کرد.
در میان افرادی که کلید و اسناد واحد های مسکونی خود را از دست معاون اول رییس جمهوری دریافت کردند، یکی از مالکین خطاب به رحیمی گفت: من در خانواده ای زندگی کرده ام که از پدر تا جد پدری مستاجر بودند.
وی ادامه داد:هیچگاه فکر نمی کردم صاحب مسکن شوم اما خوشبختانه به همت دولت خدمتگزار نه تنها خودم بلکه پدربزرگم نیز با گذشت سالیان سال صاحب خانه شدیم.
شهر دزفول یکی از شهرهای جنوبی کشور است که در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۶۰ بار مورد حملات موشکی عراق قرار گرفته بود و پس از پایان جنگ به پاس پایداری شهروندان دزفولی، این شهر به عنوان شهری نمونه نامیده شد.
لازم به ذکر است که روز چهارم خرداد به نام روز دزفول در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.
معاون اول رییس جمهوری پس از افتتاح پروژه مسکن مهر در سالن اجتماعات غدیر دانشگاه علوم پزشکی دزفول خطاب به متقاضیان مسکن مهر اعلام کرد که دولت در تلاش است تا طی چند روز آینده نیز برخی مشکلات متقاضیان مسکن مهر در این استان را برطرف کند.
رحیمی افزود: نیازمندی هایی در این استان وجود دارد که با توجه به شایستگی ها و استواری های مردمان این خطه به ویِژه در دوران دفاع مقدس، باید هرگونه اقدام لازم برای اعتلای توسعه این استان انجام شود.
طرح مسکن مهر از جمله طرح های ماندگاری است که در جمهوری اسلامی ایران و در دولت های نهم و دهم دکتر محمود احمدی نژاد سنگ بنای آن با هدف حل مشکلات مردم در بخش مسکن گذاشته شد.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...