نسخه چاپی

حمودي:

هر كه از استقلال رفت پولكی است؟

مدافع فصل گذشته‌ استقلال تهران با رد خبر پیشنهاد یك و نیم میلیاردی سپاهان به خودش می‌گوید، مسوولان استقلال می‌خواهند او را روبه‌روی هواداران قرار دهند.

به گزارش نما، علی حمودی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ آخرین وضعیت سپاهان گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. اردویی هم که داشتیم، مفید بود و سپاهان همان‌گونه که انتظار داشتیم، تیم بسیار خوبی است. تعداد زیادی از بازیکنان سپاهان را می‌شناختم و جو بسیار صمیمی و دوستانه‌ای در این تیم برقرار است. سپاهان از مربی خوبی برخوردار است که با همه‌ بازیکنان رابطه‌ای صمیمی دارد و شرایط این باشگاه بسیار خوب است.

او در پاسخ به این سوال که شنیده شده فتح‌الله‌زاده مدعی پیشنهاد یک و نیم میلیاردی سپاهان به او شده است، اظهار کرد: دوست ندارم در این‌باره صحبت کنم اما باید بگویم پیشنهاد سپاهان این‌قدر نبود. متاسفانه می‌خواهند کسانی را که از استقلال می‌روند برابر هواداران قرار دهند. این درست است که هر بازیکنی که از استقلال می‌رود را پولکی خطاب کنیم و جوری رفتار کنیم که انگار بازیکنان به خاطر پول این تیم را ترک کرده‌اند؟

مدافع فصل گذشته‌ استقلال در پاسخ به این سوال که امیری گفته بود، حمودی توافقاتش را با سپاهان کرده بود و مذاکره‌اش با استقلال به نوعی فریب افکار عمومی بود، بیان کرد: این‌طور نیست. با خود امیری به صورت تلفنی صحبت کرده و رفته بودم که قراردادم را امضا کنم اما آنها مدیربرنامه‌ام را راه ندادند. مگر چقدر از قوانین سر در می‌آورم؟ چرا مدیر برنامه‌هایم را راه ندادند؟

مدافع این فصل سپاهان در ادامه با آرزوی موفقیت برای جباری در سپاهان افزود: جباری در سپاهان قطعا موفق خواهد بود. او بازیکن بزرگی است و نیاز ندارد که در تیم جا بیفتد؛ چرا که یک بازیکن حرفه‌ای است و حتما قابلیت‌هایش را در سپاهان نشان می‌دهد.

حمودی در پایان از اهداف خودش و سپاهان صحبت کرد و گفت: سپاهان برنامه‌ دو ساله‌ای برای کسب قهرمانی آسیا دارد و به اضافه آن به دنبال موفقیت در لیگ و جام حذفی هم هست. من هم می‌خواهم در موفقیت این تیم بزرگ سهیم باشم. سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال ایران شده و می‌خواهم از سپاهان به تیم ملی برسم.

۱۳۹۲/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...