نسخه چاپی

افشای رقم قرارداد دهنوی با پرسپولیس

قاسم دهنوری با یك میلیارد و چهارصد میلیون پرسپولیسی شد.

به گزارش نما به نقل از نود، بازیکن ترکه‌ای ولاغر اندامی که در سال ۱۳۸۵ در تیم‌های سطح دو و سه فوتبال ایران ده میلیون تومان به عنوان اولین پیش قراردادش دریافت کرد، امروز به یکی از پر سر و صداترین فوتبالیست‌های کشورمان تبدیل شده است. قاسم دهنوی که کل رقم دریافتی‌اش (در سال ۱۳۸۵) حدود ده میلیون تومان بود حال و پس از گذشت ۷ سال چنان برای پرسپولیس و سپاهان بازارگرمی کرد که امروز دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران را در تقابل با یکدیگر قرارداده است. او فصل قبل حدود ۶۰۰ میلیون تومان از تراکتورسازی دریافت کرد. اما با پایان قراردادش با این تیم تبریزی با پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهانی‌ها مواجه شد.

رقمی حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای یک فصل فوتبالی! او سپس با پرسپولیسی‌ها هم وارد مذاکره شد و با این تیم هم قرارداد داخلی امضا کرد تا جنگ دو باشگاه آغاز شود. دهنوی سپس سپاهان را انتخاب کرد و با این تیم راهی اردوی اسلوونی شد. طبق شنیده ها کرانچار در اردوی اسلوونی چند بار مانع از حضور دهنوی در تمرینات شد. دلیلش هم این بود که گویا کرانچار از همان ابتدا مخالف جذب این بازیکن بود، اما با اصرار محرم نویدکیا و مدیرعامل فولاد مبارکه دهنوی زردپوش شد.

اتفاقی که حتی برخی ادعا می‌کنند آتش اختلاقات میان محرم و کرانچار را بیشتر کرد تا در نهایت مجتبی جباری سپاهانی‌ شود و مربی کروات واکنش شدیدی به کاپیتان تیمش نشان دهد. در هر حال بدرفتاری‌های کرانچار با دهنوی باعث شد تا این بازیکن درست یک روز پیش از پایان اردوی سپاهان،‌ در درفشی‌فر آفتابی شده و همراه سرخپوشان تمرین کند. در حالی که سعید شیرینی شب قبل از آن وقتی متوجه دریافتی یک میلیارد و دویست میلیونی دهنوی از سپاهان شد، دویست میلیون بیشتر پیشنهاد داد تا رقم دریافتی او به یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برسد.

جالب این که شیرینی اگر می‌دانست که کرانچار زمینه‌های جدایی دهنوی را فراهم آورده نه تنها باعث افزایش رقم قرارداد او نمی‌شد بلکه با مبالغی به مراتب پایین‌تر می‌توانست او را جذب کند. چرا که دهنوی به واسطه قراردادش با پرسپولیس راهی جز پذیرش رقم قرارداد پیشنهاد شده را نداشت. در هر حال این جمله اتفاقاتی بود تا دهنوی برای یک فصل از پرسپولیس طبق شنیده‌ها و شایعات موجود مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان دریافت کند. حال شما بگویید طی ۷ سال، رقم دهنوی چند برابر شده است؟!

۱۳۹۲/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...