نسخه چاپی

بازگشت علیرضا حقیقی به پرسپولیس جدی شد

احتمال بازگشت علیرضا حقیقی و بازی كردن دوباره او در لیگ ایران حداقل به شكل موقت ، جدی شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا حقیقی وقتی به تیم روبین کازان پیوست، بسیاری از این مسئله جا خوردند اما روس ها او را به عنوان یک پدیده خواستار بودند البته این پدیده برای دستیابی به موفقیت با دشواریهای خاص خود روبرو بود جدای از یخبندان روسیه که زمان زیادی از حقیقی گرفت تا با شرایط تطابق پیدا کند، مشکل اصلی به حضور یک دروازه بان ملی پوش مربوط می شد که طبعا جدا از قابلیت های فنی در کشورش مورد حمایت ویژه بود مجموعه این مسایل کار حقیقی را سخت و سخت تر کرده است.

چندی پیش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه سرمربی روبین کازان درباره امکان بازگشت حقیقی به پرسپولیس حداقل به شکل موقت مخالفت خود را بیان کرده است .

قدر مسلم اینکه همین صبحتها نشان می دهد مذاکراتی در این ارتباط وجود داشته است بطور قطع حضور فعال حقیقی در تمرينات هم نمی تواند بدون هماهنگی باشگاه روبین کازان باشد چون او یک بازیکن حرفه ای است و هر تمرین می تواند آبستن یک حادثه و مصدومیت باشد.

در شرایط فعلی هم حقیقی و هم پرسپولیس احتمال بازگشت را بطور جدی رد می کنند اما منابع آگاه و غیر رسمی از احتمال کناره گیری مانند بازگشت موقت حقیقی به لیگ ایران خبر می دهند گفته می شود حقیقی با تردیدهای بسیاری درگیر است تا به یک تصمیم درست برسد.

در حال حاضر مساله اصلی این است که اگر حقیقی بتواند در جام جهانی بازی کند آنگاه چه در روسیه و چه در دیگر باشگاه های اروپایی موقعیت متفاوتی خواهد داشت حقیقی برای موفقیت در تیم ملی باید بازی کند آن هم در شرایط کنونی که رحمتی هنوز مورد غضب کی روش است و دیگر دروازه بانها نیز آنطور که باید اعتماد کارشناسان را جلب نمی کنند.

۱۳۹۲/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...