نسخه چاپی

ترس مسئولان از تماس با سرمربي استقلال

اعتراض قلعه‌نویی به باشگاه: عرضه نداشتید جباری را نگه دارید؟!

عکس خبري -اعتراض قلعه‌نويي به باشگاه: عرضه نداشتيد جباري را نگه داريد؟!

وقتی مشاور باشگاه و دوست صمیمی امیر با او تماس گرفت تا خبر جدایی جباری را بدهد، امیر به شدت شاكی شد و به تماس گیرنده گفت: «تا پایم را از ایران بیرون گذاشتم، كار خودتان را كردید؟ عرضه نداشتید مجتبی را نگه دارید تا برگردم؟!

به گزارش نما به نقل از فارس جدایی مجتبی جباری از استقلال اتفاق غیرمنتظره ای بود که امیر قلعه نویی به شدت با آن مخالف بود و همین نکته سبب شده تا قلعه نویی از دست فتح ا... زاده دلخور و عصبانی شود.
در همین رابطه وقتی مشاور باشگاه و دوست صمیمی امیر با او تماس گرفت تا خبر جدایی جباری را بدهد، امیر به شدت شاکی شد و به تماس گیرنده گفت: «تا پایم را از ایران بیرون گذاشتم، کار خودتان را کردید؟ عرضه نداشتید مجتبی را نگه دارید تا برگردم؟!»

به گزارش افکارنیوز؛ امیر بعد از این دیالوگ عجیب بدون خداحافظی تلفن را روی مشاور فتح ا... زاده قطع کرد تا او بلافصله جزئیات این تماس و عصبانیت آقای سرمربی را به گوش مدیرعامل باشگاه برساند. علی فتح الله زاده پس اطلاع از دلخوری امیر، قصد داشت به قلعه‌نویی پیغام دهد که یک بازیکن بزرگ را به جای جباری می آورد اما پیغام او به قلعه‌نویی نرسید.

او تصمیم داشت شخصا با قلعه نویی صحبت کند اما با توجه به عصبانیت امیر صلاح دانست با او هم کلام نشود چون اعتقاد داشت شاید امیر در شرایط عصبانی به او حرفی بزند که نشود آن را جمع کرد و شرایط بدتر این شود و منجر به یک حاشیه بزرگ در تیمش شود.

او صحبت با سرمربی شاکی تیمش را به بازگشت کاروان استقلال از کیف موکول کرد اما ترجیح داد برای برطرف شدن نگرانی قلعه نویی، به او خبر جذب یک بازیکن خارجی بزرگ را بدهد و با توجه به شرایط بهتر دانست که از طریق معاون خود در خصوص جانشین جباری با او حرف بزند.

عجیب اینکه وقتی فتح الله زاده از معاون استقلال خواست تا به قلعه نویی پیغام او را برساند، امیری این کار را انجام نداد و از مدیر استقلال خواست تا او را از انجام این کار معاف کند. معاون استقلال که از قلعه نویی خیلی حساب می برد، به فتح ا... زاده تاکید کرد در این شرایط جرات نمی کند با امیر همکلام شود و بهتر است این حاجی این ماموریت را به فرد دیگری واگذار کند!

۱۳۹۲/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
قادري
0
0
۱۳۹۲/۴/۱۹
اينقدردروغ ننويسيد. ازشمابعيده
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...