نسخه چاپی

گفت‌وگوی تلفنی صالحی با منصور

عکس خبري -گفت‌وگوي تلفني صالحي با منصور

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با همتای لبنانی خود حادثه انفجار در بیروت را محكوم كرد و این اقدام را نشانه عجز و درماندگی دشمنان لبنان دانست.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با عدنان منصور همتای لبنانی خود، ضمن محکوم کردن حادثه انفجار در منطقه بئر العبد در ضاحیه جنوبی بیروت در آستانه ماه مبارک رمضان، این اقدام را نشانه عجز و درماندگی دشمنان لبنان و در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی دانست و هدف از آن را تفرقه افکنی و تشدید اختلافات طایفه‌ای ارزیابی کرد.

صالحی با ابراز اطمینان از هوشیاری ملت مقاوم لبنان در رویارویی با اینگونه اقدامات ناجوانمردانه، برای مجروحان حادثه آرزوی شفای عاجل و بر تداوم حمایت کشورمان از لبنان تاکید کرد.

وزیر خارجه لبنان نیز ضمن تشکر از اهتمام جمهوری اسلامی ایران به وحدت و انسجام داخلی در لبنان، خاطرنشان کرد که دولت و ملت لبنان با درک شرایط خاص منطقه، از هیچ تلاشی در جهت تحقق اهداف متعالی خود و پاسداشت منافع عالیه کشور فروگذار نخواهند کرد.

وی انفجار مذکور را تلاشی مذبوحانه برای ایجاد فتنه و درگیری در لبنان دانست و تاکید کرد که اینگونه اقدامات، موجب تقویت بیش از پیش عزم و اراده ملت مقاوم لبنان علیه توطئه‌های رژیم صهیونیستی و مزدوران آن در منطقه خواهد شد.

۱۳۹۲/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...