نسخه چاپی

ضرورت تشكیل فوری حزب فراگیر در جناح اصولگرا / رئیس جمهور منتخب یك اصولگرای معتدل است

عضو جامعه نمایندگان ادوار گفت:شخصیت ها و جریان‌های شاخص اصولگرا باید هرچه سریعتر مقدمات تشكیل یك حزب فراگیر به منظور رسیدن به انسجامی پایدار را فراهم كنند.

به گزارش نما، همت بيگ مرادي عضو جامعه نمايندگان ادوار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تشکيل يک حزب فراگير در جناح اصولگرايي گفت: شخصيت‌ها و تشکل‌هاي برجسته اصولگرا بايد با برگزاري نشست‌ها و تعيين کارگروه‌هاي ويژه شکل گيري يک حزب فراگير را عملي سازند تا در بزنگاه‌هايي مانند انتخابات يک انسجام اصولي و پايه‌اي در ميان اصولگرايان ايجاد شود و از بروز شکاف و ايجاد انشقاق جلوگيري به عمل آيد.

عضو جامعه نمايندگان ادوار تصريح کرد: جريان‌ها و شخصيت‌هاي شاخص اصولگرا بايد هرچه سريعتر مقدمات تشکيل يک حزب فراگير به منظور رسيدن به انسجامي پايدار را فراهم کنند.

بيگ مرادي اظهار داشت: اصلاح طلبان تلاش دارند تا برخي از اصولگرايان به اصطلاح معتدل را به سوي خود جلب کنند بنابراين ضرورت دارد تا جناح اصولگرا با تشکيل حزب فراگير انسجام خود را نشان دهد و از ايجاد انشقاق و دو دستگي جلوگيري به عمل آورد.

عضو جامعه نمايندگان ادوار در پايان با اشاره به ولايي بودن رئيس جمهور منتخب خاطر نشان کرد: حجت ا لاسلام والمسلمين دکتر روحاني يک اصولگراي معتدل است و مواضع ايشان در فتنه‌هاي 78 و 88 نشان مي‌دهد که رئيس جمهور آينده همواره در مسير ولايت قدم برداشته است.

۱۳۹۲/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...