نسخه چاپی

نبرد سرنوشت ساز حمص در مراحل پایانی است

عکس خبري - نبرد سرنوشت ساز حمص در مراحل پاياني است

ارتش سوریه با ادامه عملیات نظامی در بخش قدیمی شهر حمص به ویژه تصرف محله الخالدیه، بدنبال پایان نبرد سرنوشت ساز در این شهر و آزادسازی كامل حمص از دست تروریست ها است.

ه گزارش نما به نقل از العالم، درگیری در برخی مناطق "الخالدیه" و "باب هود" حمص هم اکنون ادامه دارد و ارتش سوریه در حال پیشروی در این مناطق است.

از حلب نیز خبر می رسد که نیروهای ارتش سوریه با تسلط به پست بازرسی العود، مراکز تجمع تروریست ها جبهه النصره در محله الراشدین حلب را هدف قرار دادند که در اثر آن تعداد زیادی از افراد مسلح به هلاکت رسیدند.

نظامیان ارتش سوریه همچنین خودروهای مجهز به دوشکای افراد مسلح را که از مناطق حریتان و عنادان در حال حرکت به سوی محله الراشدین برای کمک به تروریست های موجود در منطقه بودند، هدف قرار داده و منهدم کردند.
ارتش سوریه امروز همچنین با عملیات نظامی در جاده تشرین در استان ریف دمشق تعدادی از ساختمانهایی را که تروریست ها در آن سنگر گرفته بودند، پاکسازی کردند.
یکی از نیروهای ارتش سوریه در گفت وگو با خبرنگار العالم با تاکید بر ادامه پیروزی های نیروهای سوری، گفت: ارتش بخش زیادی از منطقه جوبر شرقی که گروه های تروریستی در آن سنگر گرفته بودند پاکسازی کرده و آنان را تا منطقه قابون و برزه در ریف دمشق تعقیب کردند.
ارتش سوریه امروز همچنین یک کارگاه ساخت بمب و گلوله های خمپاره در منطقه زبدین و الملیحه در ریف دمشق را کشف و یک توپ سنگین، مقادیری سلاح و مهمات گروه های تروریست مسلح در کشتزارهای دوما واقع در ریف دمشق را منهدم کرد.
نیروهای ارتش سوریه به رغم مجهز شدن تروریست های مسلح به محموله های جدیدی سلاح از سوی آمریکا و برخی کشورهای غربی در روزهای اخیر، تلفات سنگینی به افراد مسلح وارد کرده و مناطق زیادی را از وجود تروریست ها در سوریه پاکسازی کرده اند.

۱۳۹۲/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...