نسخه چاپی

احمدی‌نژاد و بچه ها بازی می‌كنند من هم دورشان می‌گردم!

علی كفاشیان از مشكلات پیش روی فوتبال سخن گفت .

به گزارش نما به نقل از آخرین نیوز، از او درباره بازي شنبه شب بين ملي پوشان و بازيکنان تيم 98 پرسيديم که گفت:« اين بازي به خواست دفتر رياست جمهوري و وزارت ورزش برگزار مي‌شود. ما هم برگزار کننده مسابقه هستيم . البته قرار شده است آقاي رئيس جمهور هم آن روز در ورزشگاه باشند.» اما او وسوسه نشده که خودش هم در کنار رئيس جمهور و ملي پوشان دو نسل مختلف بازي کند؟ رئيس فدراسيون در پاسخ به اين سئوال خيلي صريح مي‌گويد:« نه بابا من فوتبال بلد نيستم. من فقط بلدم بدوم. يادت نيست با قطبي رفته بودم قطر؟ آنجا هم صبح به صبح مي‌رفتم بچه ها تمرين مي‌کردند من هم دور زمين مي‌دويدم. اين کاري است که بلد هستم.

شنبه شب هم خيلي کار کنم ، مي‌توانم وقتي بچه ها بازي مي‌کنند ، نهايتش دور زمين بدوم . حالا اگر آقاي رئيس جمهور و ملي پوشان بازي کنند ،من هم مي‌توانم دور زمين بدوم ؛ مي‌توانم دورشان بگردم در پيست تارتان!» او سپس درباره مشکلات مالي فدراسيون مي‌گويد :« متاسفانه ما براي برگزاري و تدارک ديدن تيم ملي نوجوانان مان مشکل داريم.

در گزارشي که خودتان نوشته بوديد نشان مي‌داد که تمام دريافتي ما در طول يکسال چقدر بوده است. اصلا کل دريافتي وزارت ورزش شده بود 40 ميليارد تومان که هزينه يکسال فدراسيون فوتبال است. بايد اين مشکل حل شود. ورزش و شور نشاطي که در جامعه ايجاد مي‌کند از بزرگترين سرمايه هاي ملي است که بايد برايش هزينه کنيم . نه اينکه الان تيم ما رسيده به جام جهاني اما واقعا دست‌مان خالي است و براي درآمدزايي و جذب اسپانسر هم، اسپانسرها مي‌آيند جلو ، پاي قرارداد که مي‌رسيم يکباره جا مي‌زنند. الان ما در تلاشيم اسپانسري پيدا کنيم تا بتوانيم تيم نوجوانان را به اردو بفرستيم. مهدي مهدوي کيا چند روز قبل پيش من آمد و گلايه داشت. من هم شرايط را برايش گفتم. او لطف دارد و قرار شد خودش هم تلاش کند تا شرايط اعزام تيم ملي را به يک اردوي خوب آلماني فراهم کند.» کفاشيان درباره بحث ميزباني جام ملت هاي آسيا هم گفت:« چند روز است که با نهادهاي مختلف رايزني مي‌کنم. هيچ کس پاي اين برگه ها را امضاء نمي‌کند. فقط 10 روز ديگر زمان داريم و بعدش ما خيلي ساده از اين رقابت کنار گذاشته مي‌شويم. من هشدار مي‌دهم که بعدش کاري نمي‌شود کرد. الان بايد اين شرايط حساس درک شود و مسئولان محترم ذيربط پا پيش بگذارند و مساعدت کنند تا ما اين فرصت را از دست ندهيم.»

۱۳۹۲/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...