نسخه چاپی

سه بازیكنی كه پس از مذاكره با پرسپولیس، پول گرفتند ولی سرخپوش نشدند

سه بازیكن در فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس پول گرفتند اما در نهایت با تیم‌های دیگری قرارداد بستند.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشي؛ پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات همانند سال گذشته زودتر از همه تیم‌ها دست به کار شد و در حالی که رقیب دیرینه‌اش استقلال هنوز درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود، جذب بازیکن را آغاز کرد. با این حال سه بازیکن بودند که با وجود اینکه برای انتقال به پرسپولیس از مسئولان این باشگاه پول هم گرفته بودند، اما در نهایت سر از تیم‌های دیگری درآوردند.


** شجاع خلیل‌زاده
مدافع فصل گذشته مس کرمان که با بازی‌های خوب خود نظر کارلوس کی‌روش را هم جلب کرد و همواره در اردوهای آخر تیم ملی حضور داشت نخستین بازیکنی بود که پس از پایان لیگ دوازدهم با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرد. او پس از این به همراه تیم ملی در اردوی سه بازی آخر مقدماتی جام جهانی حضور داشت و قرار بود پس از بازگشت خود از کره جنوبی، قرارداد خود را با سرخ‌ها نهایی کند. با این وجود در فاصله برگزاری بازی‌های تیم ملی، محسن بنگر و رضا نورمحمدی دو مدافع میانی پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند تا تیم علی دایی عملا تنها به یک مدافع شش‌دانگ دیگر نیاز داشته باشد. در این میان دایی بیشتر روی سید جلال حسینی نظر داشت و شجاع خلیل زاده هم وقتی متوجه شد هر سه مدافع فصل قبل سرخپوشان ماندنی هستند ترجیح داد به سپاهان برود. هرچند که پیوستن او به سپاهان هم کم حاشیه نداشت چراکه مسئولان مس معتقدند رضایت‌نامه این بازیکن فاقد وجاهت قانونی بوده و خلیل‌زاده بازیکن مس به حساب می‌آید. هرچند قرار است کمیته انضباطی به زودی در این رابطه حکم خود را صادر کند.


با این وجود خلیل‌زاده پس از دریافت پول از پرسپولیس به سپاهان رفته است. مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند که بدون هیچ مساله‌ و حاشیه‌ای پول خود را از این بازیکن پس بگیرند.


** یعقوب کریمی
بازیکنی که به گفته مسئولان نفت تهران پس از پایان نیم فصل نخست لیگ گذشته از پرسپولیسی‌ها پیشنهادی دریافت کرد و همین پیشنهاد در عملکرد او در نیم فصل دوم هم تاثیر گذاشت. کریمی برای پیوستن به پرسپولیس در همان زمان قراردادی داخلی امضا کرده بود و از پرسپولیس پول هم دریافت کرد اما با آغاز فصل نقل و انتقالات مدیران نفت تهران مدعی شدند این بازیکن با آنها قرارداد دارد و اجازه حضور او در پرسپولیس را نمی‌دهند. کریمی هم سرانجام سر از سپاهان در آورد تا دومین بازیکنی باشد که از پرسپولیس پول گرفته اما به تیم دیگری رفته است.


** قاسم حدادی فر
هافبک طراح ذوب آهن چند فصلی بود که مورد توجه مربیان پرسپولیس قرار می‌گرفت اما هر بار به دلایلی انتقال او انجام نمی‌شد. امسال هم پرسپولیسی‌ها سفت و سخت پیگیر حضور او در تیم‌شان بودند. حدادی‌فر هم که دوست داشت به پرسپولیس بیاید قراردادی با مدیران این باشگاه بست و قول داد برای این تیم بازی می‌کند. پس از پیروزی ذوب آهن در پلی‌آف و ماندن این تیم در لیگ برتر، مدیران باشگاه اصفهانی اعلام کردند حدادی فر با آنها قرارداد دارد و حاضر نیستند او را به تیمی بدهند. هافبک ملی‌پوش ذوب آهن هم که فکر نمی‌کرد با مخالفت ذوب آهنی‌ها مواجه شود بلافاصله از مسئولان پرسپولیس و هواداران این تیم عذرخواهی کرد. با این وجود او هم از پرسپولیس پول گرفته و گفته در دو، سه قسط این پول را برمی‌گرداند.

**
از سوی دیگر قاسم دهنوی بازیکنی بوده که از تیم دیگری پول گرفته بود اما در نهایت پرسپولیسی‌ شد! هافبک فصل گذشته تراکتورسازی که با بستن همزمان قرارداد با دو تیم برای خود دردسرهای زیادی به وجود آورد، از مسئولان باشگاه سپاهان بابت حضور در این تیم پول گرفته است.در حال حاضر سپاهانی‌ها برای بازگرداندن پول خود مکاتباتی با وکیل دهنوی انجام داده‌اند و مدیران پرسپولیس هم درصدد هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکلی پول سپاهانی‌ها را پرداخت کنند.

۱۳۹۲/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...