نسخه چاپی

انتقاد علیخانی به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل گویا تریبون این برنامه را با دل نوشته های صفحات اجتماعی اش اشتباه گرفته است.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، برنامه ماه عسل شبکه سه سیما با اجرای علیخانی هنوز به قسمت دهم نرسیده حاشیه هایی داشته است. در تازه ترین این حاشیه ها، علیخانی در برنامه چهارشنبه 26 تیر ماه با انتقاد از علی دایی و رویانیان به برخورد آنان با علی کریمی گلایه کرد که ظاهرا این انتقاد به مذاق طرفداران سرخ پوش خوش نیامده است و آنان در شبکه های اجتماعی به این مطلب وی واکنش نشان داده اند.

مجری برنامه ماه عسل که عصرچهارشنبه، میزبان میهمانانی از تیم ملی والیبال بود دراواخر برنامه در یک دیالوگ بی ربط و درآستانه بازی حساس تیم های تراکتور سازی و پرسپولیس به انتفاد از مدیران و مربیان تیم سرخ پوش پایتخت پرداخت.

قطعا علیخانی می داند انتخاب بازیکنان یک تیم در اختیارمربی است که چه بازیکنانی در اختیار گیرد که با پازل سیستمی تیمش هماهنگ باشند. حال چرا مجری یک برنامه مناسبتی باید به انتقاد از انتخاب یک مربی بپردازد جای تعجب دارد. البته این نوع دیالوگ ها علیخانی دور از انتظار نیست. پیشتر و درحین اجرای ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۱ در واکنش به سخنان رئیس جمهور، علیخانی توبیخ و ممنوع‌الفعالیت از تلویزیون شد. گرچه شایعه‌ی ممنوع‌التصویرشدن علیخانی تکذیب شد.
در برنامه چند روز پیش ماه عسل (بعنوان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های رسانه ملی) باز هم علیخانی حاشیه ساز شد چرا که با تیپی عجیب و با شلوار قرمز روی آنتن رفت!
بهر حال باید منتظر واکنش ضرغامی و مدیران شبکه سه به اجرای امسال علیخانی باشیم.

۱۳۹۲/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...