نسخه چاپی

وزارت ارشاد به مشكلات سینما توجه می‌كند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سینما بطور حتم با مشكلاتی روبرو بوده و هست و وزارت ارشاد در برابر مسایل موجود در این عرصه بی تفاوت نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیدمحمد حسینی با اعلام این مطلب ایرنا، درباره وضعیت کنونی سینما و موضع گیری های مختلف درباره اکران برخی آثار سینمایی افزود: بحث سینما مربوط به امروز و دیروز نیست و در باره این هنر همواره مباحثی وجود داشته است.

وی گفت: مسایل مختلف درباره سینما پیشتر از این نیز وجود داشته اما امروز بیان می شود، البته اشکالاتی که در سینما وجود دارد مورد تایید ما نیست و تلاش بر این است وضعیت بهتری را در جامعه سینمایی شاهد باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: معتقدم چنین مسایلی نباید در عرصه سینما دیده شود زیرا ساحت هنر منزه از هرگونه آلودگی، ضعف و اشکالی است.

حسینی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به نابهنجاری و نابسامانی در یک گروه یا عرصه ای هنری بی تفاوت نیست، ام برای هر مشکلی باید راهکار درستی اندیشیده شود.

وی گفت: امیدوارم با همفکری هنرمندان و سینماگران متعهد مسایل موجود در سینما به درستی بررسی و در نهایت تصمیمات صحیحی در این عرصه اتخاذ شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتراض عده ای به سینما را برگرفته از بیان برخی مسایل دانست و افزود: برخی کسانی که این مسایل را بیان می کنند، فقط پیروی می کنند.

۱۳۹۱/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...