نسخه چاپی

بمب هسته‌ای ایران از نگاه مظفر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مسئولیت اجتماعی را لازم و ضروری دانست و در عین حال افزود: بمب هسته‌ای ایران حضور به موقع مردم در صحنه های سیاسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در نشست سراسری فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان که در حسینیه الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاریست، مسئولیت اجتماعی را امری لازم و ضروری دانست و خطاب به شرکت کنندگان در این همایش گفت: برخی معتقدند که مسئولیت اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار نیست در صورتیکه مسئولیت اجتماعی از مهمترین مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشت. چرا که اگر مسئولیت اجتماعی را به نحو احسنت انجام ندهیم ما را در روز قیامت مواخده می کنند.

مظفر همچنین به نقش ولی فقیه در نظام اسلامی پرداخت و با بیان اینکه سخن ولی فقیه برای ما حکم سخن امام زمان (عج) را دارد، افزود: به برکت انقلاب اسلامی شاهد حاکمیت نظام اسلامی به محوریت ولی فقیه هستیم و باید اهتمام ویژه ای به این جایگاه داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شیاطین بسیج شده اند تا آرمان های ملت را از آنان بگیرند افزود: رسانه های بیگانه در خارج و عده ای پیاده نظام در داخل بر یأس و ناامیدی ملت تأکید می کنند و می خواهند ملت ما را جدا کنند اما در اینجا بصیرت می تواند نقش تأثیرگذار خود را نشان دهد.

این نامزد انتخابات مجلس نهم افزود: حضور به موقع مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی می تواند به نظام کمک کند مگر می توان به انقلاب اسلامی بی تفاوت بود باید شما فرهنگیان هزاران نفر را بسیج کنید تا آنها نیز در صحنه های سیاسی و اجتماعی حضوری تأثیرگذار داشته باشند.

مظفر تأکید کرد: نباید بگذاریم امید در دل نیروهای ضد انقلاب زنده شود ما 2200 شهید تقدیم به اسلام و انقلاب کرده ایم مگر می توان به این راحتی شهدا را نادیده گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: بمب هسته ای ایران حضور مردم در صحنه های سیاسی است، درست است برخی از مردم انتقاداتی را به مسئولین دارند، اما همین مردم در صحنه های سیاسی حضور پیدا کرده اند و اعتقاد خود به انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده اند نمونه بارز آن راهپیمایی های 22 بهمن و حماسه عظیم 9 دی بود.

مظفر در پایان سخنانش گفت: باید مجلسی مقتدر و باعزت تشکیل شود تا پس از آن شاهد به روی کار آمدن دولتی اصولگرا باشیم.

بنابراین گزارش نشست سراسری فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان عصر امروز در حسینیه الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاریست، در این نشست محمود فرشیدی، اسماعیل کوثری، علیرضا زاکانی، حسین مظفر، الهام امین زاده و ابراهیم انصاریان حضور یافتند.

غلامعلی حداد عادل عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به عنوان سخنران ویژه در این همایش به ایراد سخنرانی می پردازد.

همچنین حجت الاسلام ابوترابی فرد یکی دیگر از سخنرانان در نشست سراری فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان است.

۱۳۹۰/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...