نسخه چاپی

اقدام متقابل برابر فهرست سیاه

علیرضا اسلامی

الف – اخيراً اتحاديه اروپا، شاخه نظامي حزب‌الله لبنان را در فهرست سياه (تروريستها) خود جاي داد و موجب خشنودي اسرائيل گرديد. زيرا حزب‌الله به خاطر خدا قيام نموده و جان بر كف دشمن متجاوز اسرائيل را از سرزمين خويش يعني لبنان بيرون نمود و موجب عزت و عظمت ملت لبنان و فخر جهان اسلام گرديده است.
اين اقدام ناشايست و ظالمان اتحاديه اروپا و آمريكا در حالي است كه:
1- آمريكا و بعضي از كشورهاي مذكور رسماً از تروريستهاي خارجي در سوريه و لبنان حمايت نمود و به آنان بودجه اختصاص داده و براي آنان سلاح ارسال مي‌كنند تا مردم و شهروندان سوري حتي كودكان را بكشند يا اعدام دسته جمعي نموده يا سر ببرند و حتي جگر مقتولين را بيرون كشيده و بخورند!
2- رژيم‌هاي مذكور با حمايت مالي و نظامي از رژيم آل‌خليفه از بحرين به ضرب و شتم و دستگيري و كشتار مردم حتي كودكان بحريني با گازهاي سمي مي‌پردازند!
3- دولت فرانسه با ارسال سلاح و حمايتهاي مايل و حتي وارد كردن نيروي نظامي خود به يك كشور آفريقايي عملاً از گروه تروريستي القاعده حمايت مي‌كند!
4- كشورهاي مذكور با حمايت از طارق الهاشمي فراري كه محكوم به جنايات مختلف عليه شهروندان عراقي و همكاري با عوامل جاني بعثي در كشتار مردم عراق است، دست دارند!
5- با حمايتهاي مالي و تسليحاتي از صربهاي يوگسلاوي سابق موجب جنايات و فجايع وحشتناك و نسل كشي در بوسني و هرزه گوين شدند كه گورهاي دسته جمعي آن موجود است!
6- با دفاع و حمايت مالي و تسليحاتي، سياسي و تبليغاتي و پناه دادن به سازمان مجاهدين خلق جنايتكار(منافقين) كه دستش به خون هزاران ترور و كشتارهاي فردي و جمعي نه تنها در ايران بلكه در عراق و... بود نشان دادند كه حامي واقعي تروريستها هستند!
7- با انواع حمايت از گروهك تروريستي جندالله (ريگي) كه دهها شهروند را در جاده‌ها ربوده و كشته بود اين مصوبه خويش را ابطال كردند!
8- با انواع حمايت از گروه خلق عرب خوزستان ايران موجب كشتن بيگناهان در چندين بمب‌گذاري شدند!
9- با حمايت از طالبان و القاعده و لشگر جهنگجوي نه تنها در افغانستان و پاكستان موجب ترور هزاران بيگناه بلكه در جهان شدند!
10-با حمايت از افراطيون بودايي موجب آتش زدن خانه‌ها و آواره شدن و كشتار صدها مسلمان در برمه شده‌اند!
11-با حمايتهاي همه جانبه و طي حدود 10 سال از صدام بعثي موجب كشتار و بمباران و موشك‌باران مردم ايران وعراق شدندو حتي از ارسال بمبهاي شيميايي و كشتار دو ملت هم كوتاه نيامدند و اوج جنايات تروريسم دولتي خود را به نمايش گذاشتند!
12-با حمايتهاي همه جانبه دهها ساله خود از رژيم اشغالگر قدس كه نه تنها به كشتار مردم فلسطين و آواره كردن ميليونها نفر از آنان و بمباران مناطق فلسطيني و آتش زدن مزارع، تخريب خانه‌هاي مسكوني و... مصر است بلكه ترور آزاديخواهان جهاني و حتي دانشمندان عراقي و ايراني را در كارنامه خود دارند و حتي از حمله نظامي آشكار به كشوري مثل سودان و سوريه نگذشتند، معروف و شريك هستند! و دهها نمونه ديگر.
ب – پس تا كي بايد صبر نمود و زير بار ستم و ظلم آشكار رفت آيا خداوند متعال در قرآن كريم نفرمود (لا تظلمون ولا تظلمون) نه ستم كنيد نه زير بار ستم رويد، در آيه 17 توبه نفرمود دشمنان اسلام را دوست خود نگيريد؟ نفرمود(اشداء علي الكفار) بركفار شديد باشيد؟
نفرمود ولايت آنها را اختيار نكنيد (لايتخذالمؤمن الكافرين اولياء من دون المؤمنين)؟ در ده‌ها آيه دستور به دفاع از مستضعفين و جهاد نداد و نفرمود (وقاتلوا ائمه الكفر) سران كفر را بكشيد؟ پس چرا ساكتيم؟!
آيا وقت آن نرسيده است كه علماي اسلام از حريم دين خدا و مسلمين دفاع كنند و با فتاواي خود 5/1 ميليارد مسلمان را عليه سران كفر و استكبار بسيج نموده و دست به اقدام مشابه زده و لااقل محدوديتهاي ذيل را اعمال نمايند.

1- اسامي و تصوير سران كشورهاي مذكور را در همه رسانه‌ها منتشر نموده و در فهرست سياه خود قرار داده و از ورود آنان به كشور خويش مانع شوند.
2- هرگونه مال و اموال افراد مذكور در كشورهاي اسلامي مصادره شود.
3- كليه كالاهاي كشورهاي مذكور راتحريم و به هيچ وجه نخرند.
4- از صدور كالاهاي خود به كشورهاي مذكور خودداري نمايند.
5- كليه اموال خويش را از كشورهاي مذكور و بانكها و مؤسسات وابسته به آن خارج نمايند.
6- از سفر به كشورهاي مذكور تحت هر عنوان (توريسم، مداوا، تحصيل و...) خودداري كنند.
7- از سفر با هواپيماهاي كشورهاي مذكور خودداري كنند.
8- از مبادله پول كشورهاي مذكور خودداري نموده و به ديگر پولها روي آورند.
9- كليه رسانه‌هاي تصويري، صوتي و مكتوب آنها را تحريم و از آن استفاده نكنند.
10-و...
تا انشاءالله در شبهاي قدر بهترين مقدرات براي عالم اسلام و حزب الله لبنان و ايران رقم بخورد و در روز قدس با حضور ميليوني مسلمين جهان ابطال عملي مصوبه اتحاديه اروپا را شاهد باشيم.

۱۳۹۲/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...