نسخه چاپی

امروز كار خلعتبری تمام می شود؟

در شرایطی كه به نظر می رسید كار انتقال خلعتبری به پرسپولیس پنجشنبه تمام شود، بدقولی عجیب پرسپولیسی ها این ماجرا را پیچیده كرد.

به گزارش نما به نقل از پارس،به نقل ازروزنامه تماشا: در شرایطی که به نظر می رسید کار انتقال خلعتبری به پرسپولیس پنجشنبه تمام شود، بدقولی عجیب پرسپولیسی ها این ماجرا را پیچیده کرد. پرسپولیس و عجمان برای جلسه ویژه ای در روز پنجشنبه توافق کرده بودند. رویانیان که نمی خواست به این جلسه برود، نماینده تام الاختیارش را به امارات فرستاد و قرار بود ساعت 8 شب جلسه ای بین مسئولان عجمان و نماینده تام الاختیار رویانیان درخصوص حضور خلعتبری در پرسپولیس برگزار شود، اما نماینده رویانیان در این جلسه حضور نداشت.

مسئولان عجمان در تماسی تلفنی از رویانیان دلیل این بدقولی را پرسیدند و مدیرعامل پرسپولیس هم از مسئولان عجمان عذرخواهی کرد و گفت نماینده اش به خاطر ترافیک شدید دبی تا عجمان نتوانسته به این جلسه برسد.

این اتفاقات در شرایطی افتاد که پنجشنبه حتی صفحه های منتسب به خلعتبری در صفحات اجتماعی خبر پیوستن او به سرخپوشان را منتشر کرده بودند. حالا طبق توافقات انجام شده، قرار است امروز در جلسه رو در روی، طرفین تکلیف نهایی خلعتبری برای حضورش در پرسپولیس مشخص شود.

جمعه و شنبه روزهای تعطیل اماراتی هاست و احتمالا این جلسه زیاد تشریفات رسمی نخواهد داشت. خلعتبری هم چند روزی است به بهانه مصدومیت در تمرینات عجمان شرکت نمی کند. او حتی سفری به تهران داشت اما برای اردوی تیمش در ترکیه دوباره به عجمانی ها اضافه شد.
محمد رویانیان ساعاتی بعد از بر خوردن جلسه اش با مسئولان عجمان در مصاحبه ای تلویزیونی گفت خلعتبری به احتمال 70 درصد پرسپولیسی می شود و حضور نداشتن در امارات را کار دست های پشت پرده دانست: «خلعتبری در حال حاضر در ایران است. او 48 ساعت گذشته به اردوی تیمش در ترکیه رفت. پایش پیچ خورده بود و پزشکان عجمان اجازه دادندن که برگردد. قرار بود عجمانی ها با نماینده ما یک جلسه داشته باشند. نماینده ما در راه دبی به عجمان با ترافیک سنگینی روبرو شد و به ما گفت که تا یک ساعت دیگر هم به نشست با عجمانی ها نمی رسد. به همین خاطر قرار شد جلسه شنبه برگزار شود. البته ویزای من هم صادر نشد. به نظرم دست های پشت پرده ویزای من را صادر نکردند. طبق تلاش هایی که شده به احتمال 70 درصد او پرسپولیسی خواهد شد و 30 درصد دیگر، برای این است که شاید عجمانی ها از ما خواسته های عجیب و غریبی داشته باشند.»

دیروز فارس نوشت بعد از به هم خوردن جلسه مسئولان پرسپولیس و عجمان، مسئولان باشگاه اماراتی جلسه ای را با مدیر برنامه های محمدرضا خلعتبری برگزار و به او اعلام کردندکه مشکلی بابت جدایی خلعتبری از نظر باشگاه و کادر فنی وجود ندارد، به شرطی که یک میلیون دلار به حساب اماراتی ها واریز شود.

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...