نسخه چاپی

برخورد جدی با شناگران خارج از طرح دریا

فرماندار بابلسر با بیان اینكه باید با شناگران خارج از طرح برخورد جدی شود، گفت: این مسئله از تعداد غریق می‌كاهد و موجب جلوگیری از شنای اختلاط نیز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس ، سید کریم سجادی صبح امروز در جلسه طرح سالم‌سازی دریا که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: مدیران شهرستان بابلسر از جمله مدیرانی هستند که بیشترین خدمات را در بین مدیران دیگر در استان انجام می‌دهند اما اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

وی افزود: از این به بعد مدیران موظفند تمام کارهای انجام شده را اطلاع‌رسانی کرده تا مردم در جریان خدمات آنها باشند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه در روز عید فطر 9 نفر در سواحل استان غرق شدند، گفت: با کنترل در سواحل هیچ غریقی در این روز در بابلسر نداشتیم.

وی با تاکید به اینکه نیروی انتظامی باید حضورش را در سواحل پر رنگ‌تر کند، اذعان داشت: معمولا مردم نسبت به لباس نیروی انتظامی یا یگان ویژه احترام می‌گذارند برای همین باید فعالیت‌شان را بیشتر کرده تا از غریق جلوگیری شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین خواستار مدیریت و نظارت بیشتر برای جلوگیری از سرقت در سواحل شد و افزود: همه موظفند در این امر کمک کرده تا تمام مشکلات در سواحل مرتفع شود.

سجادی ممانعت بر شنای بین دو طرح تاکید کرد و گفت: اگر از شنای بین دو طرح جلوگیری کنیم غریق اتفاق نمی‌افتد و برای این امر سخت‌گیری بیشتر شود.

وی اضافه کرد: ممانعت از این امر علاوه بر اینکه از تعداد غریق می‌کاهد موجب جلوگیری از شنای اختلاط که مورد تاکید ائمه جمعه است نیز می‌شود.

فرماندار بابلسر تاکید کرد: به هر صورتی که هست از شنای خارج از طرح جلوگیری شود و در این مورد نگران چیزی نباشید چون ما از شما حمایت می‌کنیم.

سجادی در ادامه بیان داشت: مجریان طرح سعی کنند طرح از نواقص به دور باشد و با فراهم کردن امکانات در داخل طرح افراد را به سوی طرح هدایت کنند.

وی افزود: برای این کار می‌شود برای مجریان طرح ارزیابی در نظر گرفت تا با ساز و کار تعریف شده طرح ها تکمیل و استاندارد انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان خواستار سامان‌دهی جت اسکی شد و افزود: جت اسکی‌ها در یک مسیر مشخص باشند و همه جا را اشغال نکنند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه نظارت بهداشت در کنار سواحل باید وسیع‌تر انجام شود، گفت: برخی افراد در کنار سواحل یا در مغازه‌ها به فروش مواد غذایی غیربهداشتی می‌کنند اما نظارت در این بخش بسیار ضعیف بوده و نیاز است دقیق‌تر عمل شود.

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...