نسخه چاپی

انتشار عكسهای خصوصی دختر جوانی بقصد انتقام

پسر جوانی كه پس از چندین ماه ارتباط اینترنتی به قصد ازدواج با مخالفت فرد مورد علاقه اش روبرو شده و برای انتقام جویی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبكه های اجتماعی كرده بود، توسط كارآگاهان پلیس فتا اصفهان دستگیر شد.

به گزارش نما سرهنگ " ستار خسروی "، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت : در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه عکس های خانوادگی و خصوصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی اینترنت منتشر شده ، موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات ویژه و گسترده خود در فضای سایبر و همچنین تحقیق از شاکیه و انجام اقدامات ویژه پلیسی دریافتند که تصاویر شاکیه توسط فردی در فضای مجازی انتشار یافته است.
سرهنگ خسروی بیان داشت : با شناسایی هویت متهم ماموران با هماهنگی مقام قضایی وی را در منزلش دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند که متهم پس از مواجه با شواهد و ادله دیجیتال این پلیس به انجام عمل مجرمانه خود اقرار کرد.
وی خاطر نشان کرد: متهم در اعترافات خود عنوان داشت که با فرد شاکی چندین ماه ارتباط اینترنتی داشته اما هنگامی که با مخالفت وی در خصوص ازدواج مواجه شده از شدت عصبانیت تصمیم به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی او به قصد انتقام جویی کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعترافات صریح متهم در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ خسروی در پایان دوستی ها و ارتباط های پنهانی اینترنتی را بسیار خطرناک و تهدید زا توصیف کرد و گفت: توصیه پلیس فتا به کاربران اینترنت به خصوص دختران جوان این است که از به اشتراک گذاشتن تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه های مجازی خودداری کرده و به افراد غریبه در محیط اینترنت و اتاق های گفت وگو اعتماد نکرده و اطلاعات خصوصی و محرمانه خود را در اختیار آنها نگذارند.

قدس

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...