نسخه چاپی

چرا وزیر اقتصاد 97 درصد رای آورد؟

رئیس مجمع نمایندگان استان كرمان گفت: ‌مجلس با رأی 97 درصدی به وزیر اقتصاد ‌به نبال تحقق حماسه اقتصادی است.

به گزارش نما ‌مجلس با رأی 97 درصدی به وزیر اقتصاد ‌به نبال تحقق حماسه اقتصادی است.


محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: برنامه رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی به صورت مستقیم از تلویزیون پخش شد تا مردم مشاهده کنند، مجلس در رای اعتماد جدی و منطقی است و خرد جمعی را لحاظ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره مجلس شورای اسلامی در کل اصولگراست، بیان کرد: مجلس در رای اعتماد به وزیران سیاسی‌کاری نکرد و منصفانه و عقلایی رفتار کرد و علاوه بر تکمیل حماسه سیاسی برای بسترسازی تحقق حماسه اقتصادی گام برداشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی رای 97 درصدی مجلس به وزیر اقتصاد را بی‌سابقه خواند و ابراز داشت: این رای نشان می‌دهد که مجلس برای تحقق حماسه اقتصادی پشت سر دولت و همگام و همراه با دولت است.

زاهدی تصریح کرد: مجلس از مدیران استانی می‌خواهد که تدابیر لازم برای تحقق حماسه اقتصادی را داشته باشند و این امر مسئولیت مدیران را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه وزیران حوزه سیاسی، دفاعی و دادگستری رای بالایی از مجلس دریافت کردند،‌ تصریح کرد: فقط وزیرانی که با مسائل نوجوانان و جوانان مرتبط بودند از مجلس رای نگرفتند و نمایندگان مجلس نشان دادند که در زمینه مباحث مربوط به نسل جوان حساسیت دارند و امیدواریم، رئیس جمهور در معرفی وزیران جدید این پیام مجلس را لحاظ کند.

رئیس کمیسیو‌ن آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در مجلس هفتم وزیران بیشتری نسبت به وزیران دولت یازدهم موفق به اخذ رای نمایندگان مجلس نشدند و رای نمایندگان به وزیران روحانی نشان داد که این مجلس حامی دولت است و برای همکاری با دولت جدید تلاش می‌کند.

زاهدی از برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با چند نفر از وزیران دولت یازدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها قول‌های مساعدی را از وزیران برای توسعه استان کرمان اخذ کردیم.
منبع: فارس

۱۳۹۲/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...