نسخه چاپی

بالاخره هواپیمای پرسپولیس به سمت كربلا پرواز كرد

اولین پرواز هواپیمای پرسپولیس با 302 مسافر به سمت كربلا انجام شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از پیگیری‌های محمد رویانیان سرانجام اولین پرواز هواپیمای پرسپولیس با آرم و نشان باشگاه با 302 مسافر ساعت 10 امروز به سمت عراق و نجف انجام شد.

این هواپیمای ایرباس امروز در شرایطی برای اولین بار عازم نجف شد که با توجه به موافقات قبلی به رنگ‌های قرمز و نام پرسپولیس آماده شده بود.

رویانیان نیز قبل از ورود به هواپیما بر روی پلکان ایستاد و ضمن تشکر از کلیه خدمه و خلبانان برای هواپیمای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین با تعدادی از خلبانان پرسپولیس و حتی هواپیماهای دیگر و خدمه و میهمانداران در محوطه فرودگاه امام خمینی و در کنار هواپیمای پرسپولیس عکس یادگاری انداخت و در فاصله دو هفته مانده به دربی پرسپولیس و استقلال عدد 6 را همراه با خلبانان به سمت دوربین‌ها نشان داد و عکس یادگاری گرفت.

همچنین هواداران پرسپولیس که در این هواپیما و فرودگاه امام خمینی هم کم نبودند از آخرین وضعیت خلعتبری از رویانیان سوالاتی می‌کردند که او نیز اعلام کرد انشاءالله تا فردا خلعتبری پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد و اگر خدا بخواهد به استقلال گل می‌زند.

این پرواز در شرایطی انجام شده که ابتدا هواپیمای پرسپولیس صبح امروز عازم کربلا و نجف خواهد شد و سپس به مشهد بازمی‌گردد و مجددا به عراق خواهد رفت.

این پرواز ساعت 5 بعد از ظهر امروز به تهران بازخواهد گشت که رویانیان در آن حضور دارد.

۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...