نسخه چاپی

ظريف در پيام تسليت به همتاي لبناني خود عنوان كرد

آمادگی ایران جهت رایزنی برای جلوگیری از مخاطرات افراط گرایی در منطقه

وزیر امور خارجه كشورمان ضمن محكوم كردن انفجارهای اخیر در لبنان بر ضرورت حفظ هوشیاری در قبال توطئه‌های فتنه‌گر میان فرق اسلامی در منطقه بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت رایزنی و تلاش برای جلوگیری از مخاطرات انحراف به ویژه افراط گرایی در جوامع اسلامی و منطقه، بر تعامل مشترك دو كشور در رفع بحران‌های منطقه‌ای تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفني يكشنبه شب با عدنان منصور وزیر خارجه جمهوری لبنان ضمن محکومیت انفجارهای اخیر در اين كشور مراتب تسلیت خود و دولت جمهوری اسلامی ایران را به دولت و ملت این کشور اعلام داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری در قبال توطئه‌های فتنه‌گر میان فرق اسلامی در منطقه بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت رایزنی و تلاش برای جلوگیری از مخاطرات انحراف به ویژه افراط گرایی در جوامع اسلامی و منطقه، بر تعامل مشترک دو کشور در رفع بحران‌های منطقه‌ای تاکید کرد.

وزرای خارجه ایران و لبنان در پایان بر ضرورت توسعه مناسبات دوجانبه در تمامی زمینه‌ها به ویژه همگرایی منطقه‌ای با هدف ارتقاء ثبات و امنیت تاکيد کردند.

۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...