نسخه چاپی

آمادگی تلآویو آنكارا ریلض برعلیه سوریه

دیدارهای سرویس های اطلاعات سعودی- صهیونیستی و تركی-صهیونیستی برای تد ارك جنگ برضد سوریه همچنان ادامه دارد.


به گزارش نما به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه فلسطینی المنار؛ منابع آگاه اعلام کردند: تدارک جنگ علیه سوریه را سرویس های اطلاعاتی عربستان سعودی و ترکیه با مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فراهم ساخته اند.

براساس همین اطلاعات: طرح مربوط به استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی دروغی است که سرویس های اطلاعاتی کشورهای مذکور در نشست های خود با سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی گرفته اند.

این منابع آگاه در تاکید این اخبار اعلام کردند: گروه های تروریستی فعال در سوریه پیش از استفاده گروه های تروریستی مسلح از سلاح شیمیایی طی چندین نوبت از احتمال استفاده از این قبیل تسلیحات از سوی نظام حاکم سوریه خبر داده بودند و هدف آنها از بیان این احتمال نیز سنجیدن واکنش های بین المللی بوده است.

به گفته این منابع آگاه: سرویس های اطلاعاتی کشورهای عربی و غربی عوامل خود را برای عملیاتی کردن پروژه استفاده از سلاح شیمیایی با ارسال مواد لازم به منظور عملیاتی کردن این طرح تروریستی برضد اهالی بی دفاع سوریه تدارک دیدند.

همزمانی حملات تروریستی شیمیایی گروه‌های تروریستی با حرکت ناوهای نظامی ارتش آمریکا در منطقه هم امری تصادفی نبوده و برای آن نیز مطالعاتی انجام شده بود.

براساس اطلاعات رسیده از منابع آگاه در این رابطه: انجام عملیات وحشیانه حملات شیمیایی برضد اهالی دمشق ابتدا با کشورهایی نظیرعربستان سعودی، ترکیه، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و دنباله های آمریکا در منطقه هماهنگ شده بود.

یکی از دیگر دلایلی که منابع آگاه در این زمینه اعلام می کنند دیدارهای هماهنگ شده نظامی و امنیتی سرویس های موجود در پایتخت های اردن، ترکیه و تل آویو است که از قبل از حادثه تروریستی الغوطه الشرقیه و الغربیه دنبال می شد و تا ساعات آینده نیز ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۲/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...