نسخه چاپی

قالیباف آب پاكی را روی دست هاشمی ریخت

قالیباف با آسوده كردن خاطر محسن هاشمی به وی گفته كه درشهرداری می‌ماند.

به گزارش نما، سایت‌ آینده آن‌لاین که به خانواده هاشمی و اصلاح‌طلبان نزدیک است از ملاقات محسن هاشمی با قالیباف خبر داد و از قول منابع آگاه نوشت: این دیدار در ارتباط‌ با موضوع انتخاب شهردار بوده و قالیباف طی آن به هاشمی گفته که قصد دارد در شهرداری بماند.
آینده می‌افزاید: پیش از این حسن روحانی، رئيس‌جمهوری دولت یازدهم به قالیباف پیشنهاد کرده بود ریاست سازمان حفاظت محیط زیست را بپذیرد قالیباف اما این پیشنهاد روحانی را رد کرده و در پاسخ گفته «در شهرداری تهران می‌توانیم در خدمت شما باشیم.»
بنا بر برخی گزارش‌های دیگر شهردار تهران از رئيس‌جمهور خواسته سنت سابق در زمینه حضور شهردار تهران در جلسات کابینه را برای خدمات‌رسانی بهتر به پایتخت احیا کند. گفته می‌شود با قطعی شدن تصمیم قالیباف برای ادامه خدمتگزاری در شهرداری تهران، تعداد آرای وی که 17 رای برآورد می‌شد افزایش پیدا کرده است.
در همین حال محسن پیرهادی منتخب چهارمین انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد قالیباف رای حداکثری را در میان اعضای شورا دارد اما عده‌ای علاقمند به سیاسی بازی هستند.
وی به فارس گفت: از عوامل انتخاب قالیباف به عنوان شهردار تهران، این است که رای حداکثری و اتفاق آرای اعضای شورای شهر را دارد، تعدادی از اصلاح‌طلبان شورای شهر به دلیل کارآمدی قالیباف به وی رای می‌دهند و تنها گزینه‌ای است که می‌تواند تعامل خوبی را برقرار کند.
پیرهادی بیان داشت: برای انتخاب شهردار براساس شاخص‌ها حرکت می‌کنیم و قائل بر این هستیم که با نظر جمع 31 نفر اعضای شورا شهر، شهردار جدید تهران را انتخاب کنیم.
وی با بیان اینکه در شورای شهر اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم گفت: عده‌ای علاقه دارند فضا را سیاسی کنند.
صلاحیت محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت رد شد و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها نیز بر همین حکم پافشاری کرد.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...