نسخه چاپی

طراحی پنج هزار استاندارد شغلی جدید

معاون وزیر تعاون، كار و رفاه، فقدان مهارت را یكی از عوامل مهم بیكاری در جامعه عنوان كرد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای متولی تربیت مربیان جهان اسلام است.

به گزارش نما به نقل از مهر، کورش پرند با اعلام اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای متولی آموزش‌ های مهارتی غیررسمی کشور در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی، هنرهای است گقت: 700 مرکز دولتی و 12 هزار و 500 موسسه کارآموزی آزاد در 5000 استاندارد شغلی آماده ارائه مهارت های فنی و تخصصی به صورت حضوری، مجازی و شبیه سازی شده و چندرسانه ای به جوانان جویای کار هستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فقدان مهارت را یکی از علل مهم بیکاری در جامعه عنوان و بیان داشت: آموزش های فنی و حرفه ای فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده می کند و کارایی و توانایی شاغلین را در انجام آن افزایش خواهد داد.

پرند با اشاره به این مطلب که سازمان متولی تربیت مربیان جهان اسلام است، به مسئولین دانشگاه در خصوص راه اندازی تور پژوهشی مهارت های فنی و حرفه ای تصویه کرد و افزود: تجمیع ادبیات نظری دانشگاه و مهارت های تخصصی سازمان فنی و حرفه ای، رمز موفقیت کشور در عرصه های اقتصادی است.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...