نسخه چاپی

عواقب حمله به سوریه برای كل خاورمیانه خطرناك است

عکس خبري -عواقب حمله به سوريه براي کل خاورميانه خطرناک است

وزیر امور خارجه سوریه هشدار داد كه عواقب حمله آمریكا به سوریه برای كل خاورمیانه خطرناك است.


به گزارش نما به نقل ازخبرگزاری شبستان،سرگئی گلاوروف،وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با جان کری،وزیر امور خارجه آمریکا در مورد وضعی سوریه نسبت به هر گونه حمله نظامی واشنگتن به دمشق هشدار داد.
لاوروف در این باره گفت:لاوروف با اشاره به حمله شیمیایی انجام شده هفته گذشته در دمشق از آمریکا خواست تا از هرگونه ایجاد تحریک دراین زمینه بر حذر باشد.
وزیر امور خارجه سوریه خاطرنشان کرد که عواقب حمله نظامی به سوریه برای کل منطقه خاورمیانه بسیار خطرناک خواهد بود.
وی همچنین گفت که به وجود آوردن شرایط لازم برای سازمان ملل به منظور تحقیق در مورد حملات انجام شده با سلاح های شیمیایی در دمشق اقدامی بسیار مهم بود که دولت سوریه انجام داد.
سرگئی لاوروف افزود:نتیجه گیری های یک طرفه در مورد سوریه تلاش ها برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح در ژنو را به بن بست خواهد کشاند.
چاگ هیگل،وزیر دفاع آمریکا روز جمعه اعلام کرد که اگر ادعاهای مربوط به استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه صحت داشته باشد واکنشی سریع برای جلوگیری از واقع شدن دوباره چنین اتفاقاتی لازم است.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
ايران دوست
0
0
۱۳۹۲/۶/۵
به نام خدا به فرموده مولاعلي (ع) : الشر لا يدفع الا بالشر ، تنها زور چاره زور است و تنها زهر درمان زهر است. سوريه تنها با مقابله به مثل بهنگام و ضربت دوم کاري و شليک غافلگيرانه هزاران فروند موشک به نواحي راهبردي رژيم اشغالگر قدس مي تواند غرب را از حملات هوايي به مراکز حساس سوريه باز بدارد و لاغير در ضمن سوريه و ايران هرگز نبايد به دوستي با روسيه (خاله خرسه ) هم اعتماد کنند که روسيه خودش از پايه گذاران اصلي اسرائيل بشمار ميرود و شريک دزد و رفيق قافله است وپشت پرده با آمريکا و انگليس خبيث ( طراح اصلي پروژه فتنه سلفي در سوريه و اشغال قصير براي خفه کردن حزب الله و نجات اسرائيل ) هماهنگي کامل دارد و در ازاي فروش مشتي سلاح نا موثر ( و نه پدافند برد بلند اس 300 و اس 400 ، موشک اسکندر و جنگنده پيشرفته و...) مرتب به سوريه ديکته مي کند که به حملات اسرائيل واکنشي ندهد و تلافي نکند برعکس عقل سليم مي گويد اسرائيل در منطقه نزد ما گروگان است و تلافي متقابل هر گونه تجاوز غرب بر سر اسرائيل و ايجاد موج ويراني و وحشت و مهاجرت معکوس در اسرائيل بهترين بازدارنده غرب از تجاوز به سوريه است و تا هر بلايي را که صهيونيست ها با تحريک غرب صليبي برسر مسلمانان مي آورند مسلمانان عيناً بر سر خود اسرائيل و صهيونيست ها تلافي نکنند هيچ چيز مانع و بازدارنده غرب از استمرار تجاوزگري نخواهد بود
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...