نسخه چاپی

احتمال انصراف دبیركل جدید اتاق تعاون

پس از لغو برگزاری مجمع نمایندگان اتاق تعاون در مردادماه، تاریخ مجمع بعدی ۱۵ مهرماه تعیین شد. شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه اعمال تغییرات در هیئت مدیره اتاق متوقف شده و دبیركل جدید نیز از این سمت انصراف داده است.

به گزارش نما،آخرین خبرها براساس اسناد، مدارک و روزنامه رسمی نشان می‌دهد قرار است مجمع نمایندگان اتاق تعاون ایران در ۱۵ مهرماه سال جاری برگزار شود.

یکی از فعالان عرصه تعاون ضمن تایید این خبر به فارس می‌گوید: هیئت مدیره اتاق به تازگی تصمیم گرفت که با توجه به لغو برگزاری مجمع در مرداد ماه، این نشست را به مهرماه موکول کند.

این در حالی است که قرار بود مجمع نمایندگان اتاق تعاون ایران ۲۹ مردادماه برگزار شود و که از سوی هیئت مدیره این اتاق به صورت غیرقانونی لغو شده بود.

براین اساس بسیاری از فعالان بخش تعاون لغو مجمع را به دلیل تغییرات و حواشی ایجاد شده در ترکیب هیئت مدیره و دبیرکل اتاق تعاون پیش بینی کرده بودند.

به گزارش فارس طبیعی است که با تغییر دولت‌ها، مدیران میانی و نیز همسو با برنامه‌ها و رویکردها و سیاست‌های اتخاذشده تغییر کنند، اما تغییرات اتاق تعاون زمانی رخ داد که وزیر جدید هنوز مستقر نشده و اوضاع به تثبیت نرسیده بود و این تغییرات شائبه‌ای ایجاد کرد و اعتقاد ناظران برخی مسئولان دولت قبلی که عضو هیئت مدیره اتاق تعاون بودند به دنبال تثبیت جایگاه خود در دولت جدید هستند.

به گزارش فارس، شنیده‌ها نیز حکایت دارد خلیل‌زاده که به جای داریوش پاک‌بین دبیرکل فعلی اتاق معرفی شده بود با توجه به مسائل پیش‌آمده از این سمت انصراف داده است.

همچنین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر می‌رسد که وزیر دستور پیگیری و رسیدگی به این موضوع را داده و به تأیید قطعی نرسیده است، هر چند که به گفته قائم مقام سابق وزارت تعاون کار و رفاه شکل ظاهر صورت جلسه تغییرات قانونی به نظر می‌رسد، اما همچنان موضوع و تغییرات گفته شده اجرایی نشده است.

۱۳۹۲/۶/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...