نسخه چاپی

در نشست شب‌گذشته اين تشكل صورت گرفت/

اعلام حمایت جامعه اسلامی نمایندگان ادوار از كوهكن برای ریاست دیوان محاسبات

شورای مركزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار از كاندیداتوری محسن كوهكن در انتخابات ریاست دیوان محاسبات كشور اعلام حمایت كرد.

به گزارش نما، همت بیگ‌مرادی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش عصر روز گذشته برگزار شد، گفت: در این جلسه که سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم و ابراهیم عزیزی معاون سابق رئیس‌جمهور حضور داشتند، در خصوص انتخاب رئیس دیوان محاسبات بحث و بررسی شد و این جامعه حمایت خود را از محسن‌ کوهکن به‌عنوان یکی از گزینه‌های ریاست‌ دیوان محاسبات اعلام کرد.

وی اضافه‌کرد: در جلسه شورای مرکزی مقرر شد درباره گزینه مورد حمایت این تشکل برای ریاست دیوان محاسبات با رئیس و نمایندگان مجلس رایزنی کنیم و حرکت اولیه از شب گذشته آغاز شد و در تلاشیم به زودی با علی لاریجانی و نمایندگان صحبت‌ کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار افزود: در جلسه روز گذشته بعد از چهارسال سید محمد حسینی در جلسه شورای مرکزی شرکت کرد و وی به همراه عزیزی حمایت خود را از تصدی کوهکن در سازمان دیوان محاسابات اعلام کرد.

بیگ‌مرادی در ادامه با اشاره به اینکه نشست ائتلاف اصولگرایان نیز شب‌گذشته با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس در یک سالن همایش‌ها واقع در سعادت آباد برگزار شد، اظهارداشت: در این نشست زارع نماینده یاسوج، شهبازی دبیرکل ائتلاف اصولگرایان،حسینی مشاور قوه‌ قضائیه، میرسالاری مسئول ایلات و عشایر ستاد انتخاباتی روحانی و نکو نماینده مجلس سخنرانی کردند. جلوگیری از جناح بازی و گروه‌گرایی و حمایت از دولت روحانی مهمترین محور سخنرانان در این همایش بود.

وی ادامه داد: ائتلاف اصولگرایان حامی دولت از همه تشکل های سیاسی خواست به این ائتلاف بپیوندند تا هدف روحانی در رابطه با احزاب محقق شود.

عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار گفت: نمایندگان مجلس در این همایش تاکید کردند که تاکنون هیچ اختلافی بین سران قوا بوجود نیامده و انشاءالله بوجود نخواهد آمد ضمن آنکه مجلس از دولت یازدهم حمایت خواهد کرد .

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...