نسخه چاپی

شكایت عجیب زن وشوهر از یكدیگر

به گزارش نما به نقل از ایران، يك زن وقتي شوهرش را به دزدي 250 ميليوني متهم كرد نمي‌دانست در سمت رئيس يك شركت حقوقي در برابر اتهام كلاهبرداري و جعل قرار خواهد گرفت.

شوهر اين‌زن ادعا مي‌كند وي با جعل امضاي وكلا به كلاهبرداري‌هاي ميليوني دست مي‌زند.

اين زن وقتي پيش روي امجديان، بازپرس شعبه 14 دادسراي خارك ايستاد، گفت: مديرعامل يك شركت حقوقي هستم. سال 88 خيلي اتفاقي كه براي خريد گوشي تلفن همراه به پاساژ علاءالدين رفته بودم، با مرد موبايل‌فروشي به نام كامران آشنا شدم.

از آن روز به بعد من و كامران تلفني با هم در ارتباط بوديم و هر از گاهي براي ديدن هم بيرون قرار ملاقات مي‌گذاشتيم.

طولي نكشيد كه كامران به من پيشنهاد ازدواج داد، از آنجا كه من در زندگي يكبار شكست خورده بودم و هيچ سرپناهي نداشتم از طرفي نيز نياز به يك مونس و همدم داشتم وقتي ديدم كامران مرد زندگي است، پذيرفتم و با وي ازدواج موقت كردم.چون كامران از وضعيت مالي خوبي برخوردار بود، پيشنهاد دادم با هم يك شركت حقوقي تاسيس كنيم چرا كه من كارشناس ارشد حقوقي هستم و همسرم سرمايه اين كار را داشت.

بنابراين با سرمايه كامران ما يك شركت خصوصي تاسيس كرديم، سرانجام با گذشت سه سال زندگي يك روز كه به خانه رفتم ديدم دار و ندارم برباد رفته است و همسرم 250 ميليون تومان پول و ساعت مچي عتيقه‌ام را به سرقت برده است.

با ادعاهاي خانم مدير عامل، تيمي از پليس ماموريت يافت شوهر فريبكار اين زن را دستگير كنند.
سرانجام با گذشت چند شبانه روز تحقيقات گسترده در اواسط مردادماه سال جاري كامران در حالي‌كه سوار بر خودرويش بود، در يكي از خيابان‌هاي پايتخت دستگير شد.اين مرد وقتي در برابر بازپرس پرونده ايستاد، گفت: صحبت‌هاي همسر سابقم دروغ است.

وي به من تهمت مي‌زند چرا كه وقتي من از او جدا شدم كارت عابربانكم دراختيارش بود، براي جلوگيري از سوءاستفاده به بانك رفتم و حسابم را مسدود كردم. همسر سابقم يك كلاهبردار است و با فريب و چرب‌زباني از من خواست سرمايه‌اي در اختيارش بگذارم تا وي يك شركت حقوقي تاسيس كند.

من نيز به وي اعتماد كردم و سرمايه در اختيارش گذاشتم اما در مدت سه سال همكاري كه با وي داشتم متوجه شدم همسرم با تاسيس يك شركت تعاوني خدمات حقوقي تنها اقدام به جعل امضاي وكلا كرده و سوءاستفاده مي‌كند و حالا نيز به‌خاطر قرارداد جعلي در شعبه اول بازپرسي اين دادسرا پرونده دارد.چون من حسابم را مسدود كرده‌ام وي به من تهمت سرقت 250 ميليون توماني از خانه‌اش مي‌زند در حالي‌كه وي آهي در بساط ندارد و با سرمايه من شركت را راه‌اندازي كرد و وقتي متوجه شدم وي با جعل امضاي وكلا از مدارك آنان سوءاستفاده كرده و دست به كلاهبرداري مي‌زند همكاري با وي را قطع كردم.

بنابراين گزارش، با توجه به چند شاخه‌اي بودن اين پرونده پليس در حال رازگشايي است.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...