نسخه چاپی

مردم با خلق حماسه سیاسی نشان دادند كه حاضر به عقبگرد نیستند

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات 92، بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت كردند كه با وجود تمام مشكلات و سختی‌ها هرگز حاضر نیستند كه در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن حتی یك قدم عقب‌نشینی كنند.

به گزارش نما، محمد اسماعیلی درجلسه علنی 5 شهریور در نطق میان دستور خود اظهار داشت: مردم ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات 92، بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کردند که با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها هرگز حاضر نیستند که در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن حتی یک قدم عقب‌نشینی کنند و با تمام وجود و تا آخرین نفس پشت مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: در واقع مردم با این حضور حیرت‌آور تکلیف دینی و ملی خود را به خوبی انجام دادند و از این به بعد مسئولان نظام جمهوری اسلامی به ویژه دولت باید به تکلیف دینی و ملی خود در ایجاد حماسه اقتصادی عمل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس ‌جمهور خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس با رأی اعتماد بالا به وزرا نشان دادند که آمادگی کامل دارند تا با حمایت کامل از دولت آقای روحانی برای رفع مشکلات موجود کشور، به ویژه مشکلات اقتصادی، وی را همراهی کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: آقای روحانی، مردم انتظار دارند که مسئولان در نظام جمهوری اسلامی افرادی متعهد، متخصص، پاکدست و دارای روحیه خدمت خالصانه و ولایتمدار باشند تا دولت را در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، رفع مشکل معیشتی مردم، ایجاد اشتغال، مبارزه با تورم و رونق اقتصادی کمک کنند، در صورتی که متأسفانه در برخی از معاونان پیشنهادی وزرا و استانداران این ویژگی‌ها لحاظ نشده که نیاز به دقت بیشتری دارد.

نماینده زنجان در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی آنها توسط دولت جدید شد و گفت: زنجان و طارم از کمبود آب شرب رنج می برند چرا که متاسفانه در گذشته سرمایه گذاری مناسبی در این حوزه نشده است که اگر این روند ادامه یابد در سالهای آینده دچار مشکلات جدی تر می شویم.

وی با تاکید بر اینکه وزارت نیروبه آب و فاضلاب روستا ها توجه کند، افزود: به دلیل بروز سرمایه کم سابقه در اردیبهشت ماه سال جاری کشاورزی در زنجان و استانهای همسایه دچار سرمازدگی شد و بیش از 500 میلیارد تومان به کشاورزان زنجان خسارت وارد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه 50 درصد غلات به دلیل خشکسالی 150 میلیارد تومان خسارت دیدند گفت: بالاترین درصد روغن زیتون در زنجان تولید می شود از اینرو از وزارت جهاد کشاورزی انتظار می رودحمایت لازم را نسبت به کاشت ارزان زیتون انجام دهد.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...