نسخه چاپی

شهادت می دهم میرحسین موسوی در زمان نخست وزیری خون به دل آقا می كرد

به گزارش نما، محمد رضا اعتمادیان معاون شهید رجایی در گفتگو با نشریه شما-ارگان موتلفه اسلامی- به بیان ناگفته هایی از اختلافات رئیس جمهور و نخست وزیر دهه شصت پرداخت.

به گزارش بي باك به نقل از قدس آنلاين، وی گفت: موقعی که آیت‌الله مهدوی کنی نخست‌وزیر بودند، من معاون ایشان هم بودم. معاون آقای میرحسین موسوی بودم. آن موقعی که من معاون ایشان بودم، نخست‌وزیر مقام معظم رهبری بود و چه خونی که به دل آقا نکرد و خدا می‌داند چه به سر آقا که نیاورد و آقا چقدر او را تحمل کردند. من شهادت می‌دهم و فردای قیامت هم حاضرم شهادت بدهم که حضرت آقا چهار سال سوختند و با او کار کردند. گوش به حرف که نمی‌کرد هیچ، اذیتشان هم می‌کرد. آقا را واقعاً آزار می‌داد و ایشان واقعاً تحملش می‌کردند. به دلیل آن که امام فرموده بودند فعلاً باشد آقا هم تحمل می‌کردند. من معاونش بودم، و می دیدم کارهایی را برای مانع‌تراشی می‌کرد.

وی افزود: در اوقاف که بودم، ضرورتی که پیش می‌آمد مستقیماً خدمت خود امام می‌رفتم و از ایشان راهنمایی می‌گرفتم.اوهم خیلی کاری به کارهای اجرایی من نداشت، اما در کارهای اداری خیلی ناهماهنگ بود.

اعتمادیان افزود: در مورد مسائل اقتصادی و قضیه کوپن مشکل داشتیم. ایشان می‌گفت باید همه مایحتاج با کوپن تهیه شود و ما با او مبارزه می‌کردیم. بارها نامه‌های چند صفحه‌ای برایش نوشتم که این کاری که کردید، این مشکلات را دارد، اینجای کار با اسلام مخالف است، اسلام اینها را می‌گوید، ولی فایده نکرد. در مورد گرفتن مالیات از بعضی از اقشار بارها به او تذکر دادم.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...