نسخه چاپی

لیكود خواستار الحاق كرانه باختری شد

عکس خبري -ليکود خواستار الحاق کرانه باختري شد

یك راه برای حل تنش فلسطینی و اسراییلی وجود دارد و آن تبدیل اسراییل به یك كشور یهودی از طریق انضمام كرانه باختری بدون نوار غزه است.


به گزارش نما به نقل ازخبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از عکا تزیپی حوتوفلی که معاون وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی هم هست در کنفرانسی در تل الربیع چندین راهکار رابرای حل تنش فلسطینی-اسراییلی پیشنهاد کرد که الحاق کرانه باختری به فلسطین اشغالی یکی از آنها بود.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز به نقل از حوتوفلی نوشت:یک راه برای حل تنش فلسطینی و اسراییلی وجود دارد و آن تبدیل اسراییل به یک کشور یهودی از طریق انضمام کرانه باختری بدون نوار غزه است.

بگفته وی طرح الحاق کرانه به اسراییل نتایج مثبتی از جمله روند مهاجرت صهیونیستها به اسراییل بعد ازیک دهه کندی تقویت شده وحدود یک میلیون وپانصد هزار یهودی به اسراییل مهاجرت میکنند ومشکل بافت و ترکیب جمعیتی اسرائیل حل میشود.چراکه طی چند سال آینده جمعیت فلسطینیان نسبت به صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی بیشتر خواهد شد ومقامات رژیم صهیونیستی مدتهاست نگران این مهم که مهاجرت معکوس به آن دامن زده است هستند.

دومین پیشنهاد حوتوفلی تبدیل اردن به کشوری فلسطینی بود.وی با مطلوب دانستن این پیشنهادش گفت:البته بدلیل آنکه اردن تحت کنترل اسراییل نیست ممکن است پس ازگذشت صد سال انقلابی در این کشوررخ بدهد!!!

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...