نسخه چاپی

تشكر فتح‌الله‌زاده از مدیریت آل‌اشپورت

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:من به ضرس قاطع می گویم كه در جلسه هیات مدیره یك كلمه درباره جباری بحثی نشد.

به گزارش نما به نقل از اوج نیوز، علي فتح الله زاده درباره بازديدش از توليدي مجيد عنوان کرد:بازديد خاصي نبود.به همراه دو بازيکن تيم به توليدي مجيد رفتيم تا از وضعيت و برنامه هاي اين مجموعه از نزديک با خبر شويم.من وارد جزييات نمي شوم و اين موضوعات از طريق سرپرست و معاونان پيگيري مي شود.

وي ادامه داد:بايد از جعفري،مديريت آل اشپورت تشکر کنم که در اين سالها همراه و يار استقلال بودند.اگرچه قرارداد اوليه با اين توليدي در زمان مديريت قبلي بود ولي من به اين قرارداد پايبند بودم و از همکاري دوستان تشکر مي کنم.

مديرعامل استقلال افزود:اگر هم نقصي در کار دوستان بود مقصرش من بودم.ما به خاطر مشکلات خودمان نتوانستيم هماهنگي هاي لازم را در پيش فصل به عمل بياوريم و قصور از آل اشپورت نبود.

وي درباره جلسه هيات مديره باشگاه استقلال و اينکه گفته مي شود در اين جلسه درباره مجتبي جباري و بازگشت او به جمع آبي پوشان صحبت شد گفت:من به ضرس قاطع مي گويم که در جلسه هيات مديره يک کلمه درباره جباري بحثي نشد.بنابراين از دوستان مي خواهم وقتي گمانه زني مي کنند حرفهاي نزديک به واقعيت را بيان کنند.

مديرعامل استقلال افزود:در اين نشست درباره بحث تيم هاي پايه اي و ورزشگاه مرغوبکار صحبت کرديم.قرار شد طبق بحث هاي قبلي که داشتيم سردار شهرياري مديريت تيم هاي پايه اي استقلال را بر عهده داشته باشند.ضمن اينکه اصغر حاجيلو هم در هيات امنا حضور خواهد داشت.قرار بود قلعه نوعي هم در اين جمع باشد که به دليل شرايط زماني که دارد عذرخواهي کرد.

وي درباره اينکه پاداش 100 ميليوني سازمان ليگ چه زماني به بازيکنان داده مي شود گفت:متاسفانه اين بحث بد منعکس شد.اين پول متعلق به باشگاه استقلال بود و طلبي بود که از دوستان داشتيم.بنابراين بحث پاداش وجود ندارد.ايرادي ندارد ديگر،آقاي تاج،تاج سر ماست ديگر و مشکلي نيست.در حال برنامه ريزي هستيم که اين مبلغ را به بازيکنان پرداخت کنيم.

فتح الله زاده درباره نزديک شدن به زمان دربي و ديدگاهش درباره اين مسابقه گفت:پيش بيني براي اين بازي کار درستي نيست اما من با اين بچه هاي با انگيزه اي که مي بينم به آينده اميدوارم و اطمينان دارم اگر دربي برنده داشته باشد نامش استقلال است.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...