نسخه چاپی

هدف آغاز هجمه و دروغ چيست؟

تكرار تخریب و خبرسازی علیه بادامچیان

بادامچيان

انتشار این مطلب در جهت تخریب شخصیت های دلسوز نظام و تخریب حزب موتلفه اسلامی بوده است كه این حزب بر اساس قانون مطبوعات حقوق خود را پیگیری خواهد كرد.

به گزارش نما ،سایت خبری- تحلیلی عصر ایران در تاریخ سوم شهریور ماه مصاحبه ای از دکتر اسدالله بادامچیان با تیتر مردم مشکل معیشتی ندارند را منتشر کرد که در برخی رسانه ها و روزنامه ها انعکاس داشت.
روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی به اطلاع می رساند دکتر بادامچیان هیچگونه گفت و گویی با سایت خبری- تحلیلی عصر ایران نداشته و از اساس مطالب منتشر شده در آن گفت و گو کذب است.
این خبر متعلق به ماه ها قبل بود که یکی از سایت ها با گزینش خاصی از یک مصاحبه ایشان، آنرا به صورت تحریفی نقل کرده بود و همان زمان تکذیبیه برای خبرگزاری ها و نشریات ارسال گردید.
تکرار دوباره این مطلب در سایت عصر ایران ، موجب تلقی های تخریبی از طرف برخی نشریات شده است و همچنین انتشار این مطلب در جهت تخریب شخصیت های دلسوز نظام و تخریب حزب موتلفه اسلامی بوده است که این حزب بر اساس قانون مطبوعات حقوق خود را پیگیری خواهد کرد.
گفتنی است دکتر بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اخیرا با هیچ رسانه ای مصاحبه ای نداشته است.

۱۳۹۲/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۶/۹
من خيابان ايران (محله او) زندگي مي كنم و بارها او را در خيابان بين مردم ديده ام. بادامچيان يكي از شجاع ترين آدمهايي است كه ديدم. از تهمت و افترا نمي ترسد.
0
0
۱۳۹۲/۶/۶
شما که غوطه ور توي پول هستيد درد مصتضعفان را متوجه ميشويد؟
0
0
۱۳۹۲/۶/۶
کينه نسبت به موتلفه تازگي ندارد اما متاسفانه موتلفه هم نميتواند پاسخ گو باشد و رسانه اي ندارد که پاسخ گو باشد باز خوبه همين تکذيبيه را سايت نما زده
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...