نسخه چاپی

رادیو اسرائیل از جنتی شكایت كرد

عکس خبري -راديو اسرائيل از جنتي شکايت کرد

او ترجیح داد دوباره از تهاجم فرهنگی غرب سخن بگوید و آب پاكی را روی دست برخی هنرمندان بریزد. او تازه این رفتار را «سر دادن ترانه وحدت» نامیده است.

به گزارش نما، کیهان نوشت: رادیو اسرائیل با بیان اینکه «دولت ایران عوض شده اما در فرهنگ و هنر بر روی همان پاشنه سابق می‌چرخد»، اظهارات علی جنتی در دیدار با اهالی فرهنگ و هنر را از آن جهت که به واقعیت تهاجم فرهنگی اشاره کرده مورد تخطئه قرار داد و گفت: اظهارات وزیرجدید فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در این دیدار به مقدار زیادی موجب دلسردی شد و در واقع گفت که با روی کار آمدن دولت جدید چیز زیادی تغییر نخواهد کرد. او ترجیح داد دوباره از تهاجم فرهنگی غرب سخن بگوید و آب پاکی را روی دست برخی هنرمندان بریزد. او تازه این رفتار را «سر دادن ترانه وحدت» نامیده است.



رادیو رژیم صهیونیستی می‌افزاید: انتظار این بود که ممیزی و رفتارهایی که موجب خارج‌نشین شدن هنرمندانی نظیر بهرام بیضایی شد، برچیده شود اما اظهارات و رفتار علی جنتی دلسردی زیادی ایجاد کرده است. او سیاست‌زدگی را آفت بزرگ هنر دانسته و گفته که هنر عرصه سیاسی‌کاری و حزبی کاری نیست. او همچنین می‌گوید «از اصحاب فرهنگ و هنر می‌خواهم منافع ملی (بخوانید جمهوری اسلامی) را بر منافع شخصی مقدم بدانند چون همه مدیون خون شهیدان هستیم».

۱۳۹۲/۶/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...