نسخه چاپی

ولخرجی پرسپولیس برای اقامت یكی از هافبك هایش

قاسم دهنوی در شرایطی هنوز در هتل زندگی می كند و هزینه های اقامت او توسط باشگاه پرداخت می شود كه از سوی دیگر خبر می رسد برای او آپارتمانی اجاره شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، قاسم دهنوی در حالیکه باشگاه برای او آپارتمانی را اجاره کرده است، همچنان در هتل زندگی می کند.

قاسم دهنوی در شرایطی هنوز در هتل زندگی می کند و هزینه های اقامت او توسط باشگاه پرداخت می شود که از سوی دیگر خبر می رسد برای او آپارتمانی اجاره شده است. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس برای اقامت این بازیکن دو جا هزینه می کند و گویا این مسأله از نظر کادر سرپرستی سرخپوشان هم بلامانع است که این روند ادامه دارد.

به نظر می رسد از این دست مسائل مالی به کرات در حوزه تیم پرسپولیس وجود دارد. این اولین بار نیست که خبر می رسد آپارتمانهایی در سطح شهر تهران در اجاره باشگاه پرسپولیس است که هیچکس در آن اقامت نمی کند البته شاید پرسپولیسی ها بگویند این پول را از دولت نمی گیرند و خودشان صلاح می دانند که چگونه عمل کنند. شاید از نظر حقوقی این مسأله درست باشد، اما به هر حال چنین بی نظمی هایی بطور غیر مستقیم تأثیر خود را روی عملکرد یک تیم باقی می گذارد.

۱۳۹۲/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...