نسخه چاپی

آغازی با اقتدار و در حد انتظار برای والیبال

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در جام ریاست جمهوری قزاقستان نخستین میدان برون مرزی خود را سپری می كند، این تیم در دور مقدماتی این رقابت ها حضوری با اقتدار و در حد انتظار داشت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران خود را برای حضور در نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان در برزیل آماده می کند.

این تیم در چارچوب برنامه های آماده سازی خود در مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان شرکت کرد. دور مقدماتی این رقابت ها با حضور هشت تیم در دو گروه از دوشنبه چهارم شهریورماه در آلماتی قزاقستان آغاز شد.

تیم ملی زیر 23 سال ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های ملی ترکیه، قطر و تیم زیر 23 سال روسیه همگروه بود و در سه دیدار برگزار شده به رغم در اختیار نداشتن دو بازیکن کلیدی خود، حضوری شایسته و در خور والیبال ایران به نمایش گذاشت.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در نخستین بازی دور مقدماتی جام ریاست جمهوری قزاقستان در برابر ترکیه قرار گرفتند و سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشتند.

ملی پوشان ایران در ست های اول، سوم و چهارم این دیدار با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر21 و 25 بر 22 پیروز میدان بودند و تنها ست دوم را با امتیاز 25 بر 20 به حریف واگذار کردند.

تیم ملی زیر 23 سال ایران در دومین بازی به مصاف تیم چند ملیتی قطر رفت و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 16 نیز این تیم را شکست داد.

والیبال روسیه که به دلیل قهرمانی در لیگ جهانی (2013) و المپیک 2012 لندن، قدرت برتر این رشته ورزشی محسوب می شود، سومین حریف ایران در دور مقدماتی جام ریاست جمهوری قزاقستان بود.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال روسیه نیز خود را برای رقابت های جهانی برزیل آماده می کند و در شرایط به مصاف ایران رفت که در دو بازی قبلی خود همانند ملی پوشان ایران پیروز میدان بود. اما این تیم در برابر ملی پوشان زیر 23 سال ایران سه بر دو شکست خورد تا ایران به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی دور بعد شود.

پیمان اکبری در بازی با روسیه از ترکیب فرهاد سال افزون (پاسور)، مجتبی میرزاجانپور و حامد تارودی (دریافت کننده قدرتی)، سامان فائزی و سجاد دهنوی (دفاع وسط)، ناصر رحیمی (لیبرو) و سهیل احمدی (قطر پاسور) استفاده کرد که در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 14 و 25 بر 18 بر 16 به یپروزی رسید و در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 22 مغلوب حریف قدر خود شد.

عملکرد تیم ملی زیر 23 سال کشورمان به رغم نداشتن دو بازیکن مهم، در دور مقدماتی جام ریاست جمهوری قزاقستان به گونه ای بود که کارشناسان این رشته ورزشی را برای حضور قدرتمند او رقابت های جهانی امیدوار کرد.

۱۳۹۲/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...