نسخه چاپی

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي:

شرط ابقای قالیباف شفاف سازی مالی باشد

محمد مهدي اسلامي

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شهرداری تهران نقطه حساسی است و حضور هر فردی در رأس آن تاثیر ملی جدی دارد. چهره مخدوش نمی تواند سكاندار این جایگاه باشد.

به گزارش نما ،محمد مهدی اسلامی با یادآوری اتهاماتی که در دوره انتخابات از سوی طرفداران رقبای وی مطرح شده است، افزود: انتظار می رود شورای اسلامی شهر تهران رسیدگی کاملی به اتهاماتی که در دوره انتخابات علیه قالیباف مطرح شد داشته باشند تا اگر این اتهامات صحیح است؛ مانع از مسئولیت مجدد وی شوند و اگر این اتهامات فضاسازی سیاسی و غیر واقعی است، غبارها از کارنامه وی کنار زده شود.
وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به کارنامه مالی شهرداری تهران باید قبل از تصمیم انتخاب شهردار انجام شود. وی 8 سال مسئولیت اجرایی در نهادی داشته است که دامنه مالی آن بسیار گسترده است و اعتماد مجدد برای 4 سال دیگر مستلزم شفاف سازی است.gha300.jpg
مدیر موسسه مطبوعاتی "شما" یادآور شد: یکی از انتقاداتی که به کارنامه شورای اسلامی شهر تهران در ادوار گذشته مطرح است؛ این است که چرا بلادرنگ به چنین اتهاماتی رسیدگی نشده و اجازه دادند مباحث حقوقی به مجادلات سیاسی تبدیل شود. بزرگترین خیانت به مسئولان کشور آن است که در شرایطی مسئولیت به آنها سپرده شود که به دلیل فضاسازی های سیاسی و غیر حقوقی رابطه آنها با مردم مخدوش باشد. انتظار آن است که شورای شهر جدید رویکرد متفاوتی در رسیدگی به این قبیل اتهامات داشته باشد.
اسلامي خاطر نشان كرد: قطعا در شرايطي كه شورا بين دو گزينه مجبور به انتخاب باشد، بر اساس رجحان امتياز عمل كرده و بر برخي نقاط ضعف چشم پوشي خواهد كرد. اما اساسا دو قطبي كردن فضاي انتخاب شهردار بين دو گزينه فاقد امتياز كافي است كه محل اشكال است.

۱۳۹۲/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...