نسخه چاپی

حجت‌الاسلام و المسلمين علي معلمي؛

رئیس‌جمهور به چاپلوسان اعتنایی نكند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رأی مردم به رئیس‌جمهور محترم، نشان اعتماد به روحانیت و اعتماد به جایگاه و مقام ولایت است كه جای شكرگزاری دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (چهارشنبه) در نطق پیش از دستور خود با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دورۀ ریاست جمهوری در فضایی سالم صورت گرفت که مصداق حماسۀ سیاسی مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری بود و با تدابیر و عنایت ویژه معظم‌له به بهترین شکل برگزار شد.

وی افزود: رأی مردم به رئیس جمهور محترم، نشان از اعتماد به روحانیت و اعتماد به جایگاه و مقام ولایت است که جای شکرگزاری دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد: امیدواریم جناب آقای روحانی بتوانند دراین عرصه که عرصۀ خدمتگذاری است، موفق باشند چرا که کار، کار سنگینی است و فعلاً نوبت حماسه اقتصادی است که تیم اقتصادی دولت باید فعالانه در جهت تحقق آن عمل کنند»

معلمی در ادامه با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر، از رئیس جمهور خواست تا به چاپلوسان که از دولت تعریف نابه جا می‌کنند بی اعتنا باشد و در عوض به کسانی که دلسوز رئیس جمهور و نظام هستند، اعتماد کند.

وی تاکید کرد: آقای روحانی در عزل و نصب‌ها به شعاری که دربارۀ اعتدال گرایی سر داده توجه ویژه کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، توجه بیشتر دولت به مسأله عفاف و حجاب و ترویج و صیانت از سبک زندگی اسلامی ایرانی را مورد خواست دلسوزان نظام دانست.

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...