نسخه چاپی

پیش بینی كاهش دما در اكثر نقاط كشور

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش باران، رعد و برق و وزش باد از جمعه برای نیمه غربی، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و به تدریج استان‌های واقع در مركز و جنوب و روز شنبه علاوه بر نیمه غربی در نواحی شرقی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فارس، آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد روز جمعه برای نیمه غربی دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و به تدریج استان‌های واقع در مرکز و جنوب و روز شنبه علاوه بر نیمه غربی در نواحی شرقی بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق تگرگ دور از انتظار نیست.

همچنین روز یکشنبه از شدت بارش در نواحی غربی کاسته می‌شود. بارش مناطق مرکزی و نیمه شرقی در روز یکشنبه با شدت بیشتری ادامه دارد و طی این ۳ روز دما در اکثر مناطق کشور کاهش می‌یابد.

امروز برای آسمان تهران کمی ابری در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما در این روز ۲۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد است.

آسمان تهران فردا ۲۶ فروردین ابری در پاره‌ای نقاط بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه است و بیشینه و کمینه دما ۲۲ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۲۷ فروردین آسمان تهران کمی ابری در ارتفاعات با افزایش ابر گاهی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما در این روز ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد است.

۱۳۹۱/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...