نسخه چاپی

سردار كوثري در گفتگو با نما:

آمریكا و غرب به خاطر فرار از شكست به سوریه تهمت میزنند

عکس خبري -آمريکا و غرب به خاطر فرار از شکست به سوريه تهمت ميزنند

اقدامات اخیر غربی ها به رهبری امریكا مقابل مردم و دولت سوریه به دلیل فرار از شكستهای آنها در منطقه است، اگر امریكایی ها بخواهند دست از پا خطا كنند و حتی عملیات محدودی در سوریه انجام دهند بدون تردید خودشان ضرر خواهند كرد.

به گزارش نما ،اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اتهامات این روزهای غربی ها علیه دولت قانونی سوریه اظهار داشت:امریکایی ها امروز متوجهه شده اند نتوانستند در صحنه سوریه موفق شوند، و بعد از گذشت 2 سال نه تنها چیزی بدست نیاوردند بلکه حیثیت خود را بیشتر از گذشته از دست رفته دیدند، کمکهای نظامی و مالی امریکا و برخی کشورهای عربی با تروریست ها مستقر در سوریه دیگر اعتباری برای غربی ها به جای نگذاشته ست.
وی افزود: آنها که داعیه حمایت از حقوق بشر را سر می دهند بیشتر از 2 سال است در حال نقض حقوق بشر در سوریه هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: نیروهای ارتش سوریه در چند ماه اخیر پیروزی های بزرگی در مقابل تروریست ها بدست آوردند و تداوم این پیروزی ها باعث شد تا غرب با اتهام استفاده از سلاح های شیمیایی که هیچ مرجع بین الملی آن را تایید نکرده فشار و هجمه وسیعی علیه ملت و دولت سوریه ایجاد کنند تا بتوانند شکست های خود را در این منطقه جبران کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جهت گیری جمهوری اسلامی ایران در مسائل مربوط به سوریه خاطر نشان کرد: ایران همیشه اعلام کرده از کشورهای مظلوم دفاع خواهد کرد، و خصوصا این دفاع در حوزه انتقال تجربه و معنوی است و نتیجه انتقال تجربیات ایران را می توان در پیروزی های بزرگ حزب الله در مقبل رژیم صهیونیستی مشاهده کرد.
اقدامات اخیر غربی ها به رهبری امریکا مقابل مردم و دولت سوریه به دلیل فرار از شکستهای آنها در منطقه است، اگر امریکایی ها بخواهند دست از پا خطا کنند و حتی عملیات محدودی در سوریه انجام دهند بدون تردید خودشان ضرر خواهند کرد.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...