نسخه چاپی

پاسخ ایران به ادعای روزنامه آمریكایی

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، در واكنش به گزارش ادعایی یك روزنامه آمریكایی درباره ایران تاكید كرد این اتهامات بی‌اساس بوده و با هدف تحریك كنگره برای صدور مجوز حمله به سوریه طرح می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که ایالات متحده موفق شده، دستور یک مقام ایرانی را ردیابی کرده که به شبه‌نظامیان حامی ایرن در عراق دستور می‌دهد، در صورت حمله به ایالات متحده به سوریه، منافع این کشور در عراق را هدف حمله قرار دهند. بر همین اساس علیرضا میریوسفی سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به گزارش فوق گفت که این اتهامات بی اساس بوده و با هدف «تحریک کنگره» برای صدور مجوز حمله به سوریه طرح می‌گردد. وی افزود: باید به خاطر داشت که اتکا به چنین گزارشات اطلاعاتی به نقل از مقامات ناشناس آمریکایی باعث تکرار فاجعه دیگری مشابه تراژدی عراق خواهد شد.

متن کامل پاسخ نمایندگی ایران به ادعای فوق به شرح زیر است:
جمهوری اسلامی ایران بطور قاطعانه اتهامات واردشده را تکذیب می کند. این اتهامات بی اساس با هدف دمیدن بر آتش بحران سوریه و تحریک کنگره برای صدور مجوز برای آغاز جنگ ویرانگر دیگری در خاورمیانه مطرح می گردند. باید به خاطر داشت که اتکا به چنین گزارشات اطلاعاتی به نقل از مقامات ناشناس آمریکایی باعث تکرار فاجعه دیگری مشابه تراژدی عراق خواهد شد.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...