نسخه چاپی

سردار عراقي خبر داد؛

افزایش ضریب امنیت در مناطق مرزی كشور

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینكه طرح شهیدان "شوشتری" و "محمدزاده" در واگذاری و ایجاد امنیت پایدار در منطقه تأثیر بسزایی داشته است، گفت: به بركت تعامل خوب مردم و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی، امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت بالایی در سطح كشور برخوردار شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "عبدالله عراقی" در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی تیپ 110 سلمان فارسی سپاه سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت ایجاد توسعه گروه‌ها و دسته‌های رزمی مردم‌نهاد برای اجرای امنیت پایدار اظهار داشت: طرح شهیدان "شوشتری" و "محمدزاده" در واگذاری و ایجاد امنیت پایدار در منطقه تأثیر بسزایی داشته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، افزود: شهیدان شوشتری و محمدزاده، نماد صبر و استقامت در این منطقه بودند و کار خود را بی‌منت و فقط برای رضای خداوند انجام می‌دادند.

سردار عراقی با تأکید بر اینکه ضریب امنیت در مناطق مرزی کشور ارتقا یافته است، تصريح کرد: به برکت تعامل خوب مردم و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی، امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت بالایی در سطح کشور برخوردار شده است.

در ادامه این مراسم از زحمات سردار "گشتاسبی" فرمانده سابق تیپ 110 سلمان فارسی تقدیر و سردار "قربان محمد اشعری" به عنوان فرمانده جدید اين تيپ معرفی شد.

۱۳۹۲/۶/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...