نسخه چاپی

عضو فراكسيون رهروان مجلس:

لازمه پاكی دولت نگاه ملی رئیس جمهور است

نماینده مسجد سلیمان در مجلس با اشاره به كمك 16 میلیاردی رئیس جمهور سابق به دانشگاه خود، گفت: چه خوب بود كه این اتفاق نمی افتاد زیرا انتظار از رئیس دولت این است كه نگاهی فراتر از نگاه شخصی و گروهها و متعلقات خود داشته باشد، رئیس جمهوری كه نگاه ملی داشته باشد می تواند به سمت دولت پاك حركت كند.

به گزارش نما، اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به کمک 16 میلیاردی دولت قبل به دانشگاه ایرانیان گفت: کمک دولتها به مراکز آموزشی و فرهنگی معمولا همیشه بوده و اتفاق غیر طبیعی نیست.

وی ادامه داد: این کمک ها معمولا برای رفع مشکلات به مراکز انجام می شود اما آنچه این موضوع را دارای شائبه کرد این بود که رئیس دولت خود مرکزی داشته است که به آن وابستگی دارد اگر هر کسی دیگری به این موسسه وابستگی داشت ایرادی بر آن مترتب نبود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: چه خوب بود این اتفاق نمی افتاد زیرا یرا انتظار از رئیس دولت این است که نگاهی فراتر از نگاه شخصی و گروهها و متعلقات خود داشته باشد، رئیس جمهوری که نگاه ملی داشته باشد می تواند به سمت دولت پاک حرکت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: اینکه این موضوع رسانه ای و شفاف سازی شد و رسانه ها به آن حساسیت نشان دادند خیلی خوب بود . این کمک می کند که مردم قضاوتهای بهتری در آینده از ما داشته باشند . خوشبختانه دیوان محاسبات و دستگاههای نظارتی به خوبی مسائل را رصد می کنند و قطعا این پول با کمک این دستگاهها بازمی گشت.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...