نسخه چاپی

پنجعلي:

حضور شیرینی در نیمكت توفیق اجباری بوده است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نحوه داوری های لیگ برتر ناراضی هستم. در بازی دربی باید 2 بازیكن استقلال اخراج می شدند كه این اتفاق رخ نداد.

به گزارش نما محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه احترام زیادی برای فغانی قائل هستم اما از نحوه داوری ناراضی هستم،‌ وی بی اندازه سوت زنی کرد و حتی یک سری از موارد هم بی دلیل و به اشتباه سوت زد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس صحبت قلعه نویی را در مورد اخراج بازیکن پرسپولیس نادرست دانست و افزود: من برعکس نظر قلعه نویی می گویم باید به جای یک بازیکن 2 بازیکن از این تیم اخراج می شد چرا که بازیکنان در یک موقعیت قرار گرفتند که نزدیک بود تک به تک شوند حنیف هم با پشت پایش مخصوصاً به گردن صادقیان زد و با این تفاسیر فکر می کنم داور نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد.
من فکر می کنم اگر خود داور هم بازی را یک بار ببیند به این نتیجه می رسد که اشتباه کرده است.

وی تصریح کرد: فکر می کنم اگر در ابتدای بازی یک گل رد و بدل می شد وضعیت دربی فرق مي کرد؛ استرس و فشار روانی روی بازیکنان تأثیر گذاشت و این باعث شد تا فقط به نباختن فکر کنند و دلیلش این است که فشار بازی زیاد است و بازی آنقدر بزرگ جلوه می کند که عملکرد فوتبالیست ها تحت تأثیر شرایط قرار می گیرد. در واقع فشارها به این جهت است که یک مملکت چشمشان به این بازی است.

پنجعلی در مورد خواب رفتن چند لحظه ای شیرینی در نیمکت تأکید کرد: شیرینی علاقه ای به فوتبال ندارد من فکر می کنم وی را مجبور کردند بیاید فوتبال تماشا کند. در واقع توفیق اجباری پیدا کرده که فوتبال تماشا کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدواریم در بازی بعدی 3 امتیاز را کسب کنیم چرا که ما یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هستیم و فکر می کنم شرایط هم برای تیم پرسپولیس فراهم است. تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که می شود به آنها اعتماد کرد و بازی خوبی را شاهد بود.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...