نسخه چاپی

هدايتي عضو جديد هيات مديره پرسپوليس؟!

پاداش سخاوتمندانه بازگرداندن خلعتبری به ایران برای هدایتی

علی دایی، علی پروین و محمد رویانیان طی تماسهای جداگانه از حسین هدایتی درخواست كردند تا برای فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان به آن‌ها كمك كند و عابربانك هم روی این سه بزرگوار را زمین نیانداخت.

به گزارش نما سرانجام پیوستن محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس که با کمک ۵/۲ میلیاردی حسین هدایتی میسر شد، اما ظاهرا در پشت پرده این کمک سخاوتمندانه و ولخرجی‌های عجیب آقای عابربانک اتفاق جالبی در شرف رخ دادن است. جالب اینکه تا قبل از اینکه یک خیر نا‌شناس و البته بدقول ناگهان ناپدید شود همه جا حرف از اختلاف نظر فراوان حسین هدایتی و مسئولان کنونی باشگاه پرسپولیس بود اما ظاهراً تنها نسخه شفابخش سرخ‌ها برای بازگرداندن محمدرضا خلعتبری همین عابر بانک قدیمی بود!

به گزارش افکارنیوز؛ بدین ترتیب علی دایی، علی پروین و محمد رویانیان طی تماسهای جداگانه از حسین هدایتی درخواست کردند تا برای فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان به آن‌ها کمک کند و عابربانک هم روی این سه بزرگوار را زمین نیانداخت. اما ظاهرا این کمک چندان بی‌طمع هم نبوده و هدایتی از این ولخرجی عجیب و غریب در حالی که چک‌های بلامحل وی میان بدهکاران دست به دست می‌شود، هدف دیگری داشته است. شنیده می‌شود برخی پرسپولیسی‌های کنونی که رابطه نزدیک و مطلوبی با صالحی امیری سرپرست موقت وزارت ورزش دارند، در حال رایزنی برای بازگشت هدایتی به هیات مدیره پرسپولیس هستند و قصد دارند تا هر طور که شده خوش خدمتی آقای عابربانک را تلافی کنند و او را دوباره به پرسپولیس برسانند. بنابراین اگر هدایتی را دوباره در پرسپولیس دیدید، تعجب نکنید!

۱۳۹۲/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...