نسخه چاپی

باجناق دزد دستگیر شد

رئیس پلیس فتای (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان سمنان از دستگیری سارقی خبر داد كه با سوءاستفاده از اعتماد فامیلی، اقدام به برداشت غیرمجاز یك میلیون و 820 هزار ریال از حساب بانكی باجناق خود كرده بود.

به گزارش نما سید علی میراحمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‏اش، پرونده‏ای تشکیل شد و مورد بررسی رصد فضای مجازی پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات تخصصی ماموران، سرانجام متهم که باجناق شاکی بود، شناسایی شد.

رئیس پلیس فتای (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان سمنان با اشاره به هماهنگی‏های لازم قضایی و احضار متهم افزود: وی در بازجویی‏های صورت گرفته به جرم خود که برداشت غیرمجاز از حساب باجناقش بود، اعتراف کرد.

میراحمدی تصریح کرد: متهم با استفاده از اعتماد فامیلی، اطلاعات بانکی باجناق خود را به دست آورده و اقدام به چندین مرحله برداشت غیرمجاز و خرید شارژ اینترنتی کرده است.

رئیس پلیس فتای استان سمنان، بی‏توجهی شاکی نسبت به حفظ و نگهداری اطلاعات حسابش را عامل وقوع این سرقت دانست و به عموم شهروندان توصیه کرد: اطلاعات حساب‏های بانکی خود را به هیچ‏ وجه در اختیار دیگران قرار ندهید.

۱۳۹۲/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...