نسخه چاپی

عدم ورود جامعه نمایندگان جامعه ادوار به انتخابات مجلس در زمان فعلی

سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار گفت: جامعه نمایندگان به عنوان زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری هنوز وارد بحث انتخاباتی نشده و بعید می‌دانم مباحث مربوط به انتخابات مجلس از سوی جامعه در آینده‌ای نزدیك باشد.

به گزارش نما، "محمد عظيمي" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه ورود جامعه نمايندگان ادوار به انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: حزب مذکور هنوز وارد بحث انتخاباتي نشده و تاكنون چنين موضوعي از سوي اعضا مطرح نشده است.

سخنگوي جامعه نمايندگان ادوار افزود: بعيد مي‌دانم مباحث مربوط به چگونگي ورود به انتخابات مجلس از سوي جامعه نمايندگان ادوار در آينده‌اي نزديك باشد.

وي با بيان اينکه جامعه نمايندگان در زيرمجموعه‌ي جبهه پيروان خط و امام و رهبري قرار دارد، تصريح كرد: نحوه ورود به انتخابات از سوي احزاب نيازمند مقدماتي است كه بايد از سوي جبهه پيروان فراهم شود تا تصميمات لازم در اين خصوص به بهترين شكل اخذ و در نهايت با جمع‌بندي از سوي اعضاي جبهه بتوان مباحث مورد نظر را در اين خصوص دنبال كرد.

عظيمي در پايان خاطرنشان كرد: معمولا نحوه ورود به انتخابات و زمان آن در يك سال باقيمانده تا انتخابات آغاز مي‌شود.
گفتني است که برخي جريانات سياسي همچون جبهه ايستادگي با تدوين برنامه‌هاي انتخاباتي و همچنين اعتداگرايان و اصلاح‌طلبان با همکاري و تشکيل مثلث "هاشمي، ناطق‌نوري و خاتمي" در صدد بررسي و ورود به انتخابات مجلس دهم هستند.

۱۳۹۲/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...