نسخه چاپی

دلیل عزل دانشجو اززبان‌ سرپرست جدید!

سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به دلایل بركناری فرهاد دانشجو گفت: تغییر رئیس دانشگاه با توجه به تغییرات سیاسی موجود و هماهنگی بیشتر با دولت جدید صورت گرفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حمید میرزاده سرپرست جدید دانشگاه آزاد در اولین نشست خبری خود با اهالی رسانه، در پاسخ به سوالی، مبنی بر علت تغییر و برکناری فرهاد دانشجو در شرایطی که عنوان می‌شد فضای همدلی در هیئت امنا وجود دارد، گفت: دوست ندارم درباره گذشته صحبت کنم. اما شرایط جدید کشور و شرایط سیاسی موجود که مردم در انتخابات اخیر آن را نشان دادند، ایجاب می‌کرد دانشگاه آزاد به عنوان دانشگاهی که بیش از۵۰ درصد کار آموزش علمی را بر گردن دارد و پیش از ۴۲۲ واحد آموزشی در اختیار آن است و تنها توسط مردم اداره می‌شود، هماهنگی بیشتری با دولت جدید داشته باشد.

وی افزود: مدیریت دانشگاه و همکاران آن باید با دولت جدید هماهنگ‌تر باشد و هیئت امنا که مصالح دانشگاه برای آن بسیار مهم است، تصمیم گرفت تغییری در مدیریت دانشگاه در این چارچوب داشته باشد.

میرزاده ادامه داد: البته آقای دانشجو با متانت و صداقت خود این مطلب را درباره تغییر مدیریت دانشگاه در آخرین حضور خود در جمع رسانه‌ها عنوان کردند و در جلسه اخیر هیئت امنا با کمال صداقت به جمع‌بندی رسیدند و تغییر در مدیریت دانشگاه ایجاد کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه آقای دانشجو به عنوان عضو هیئت امنا همچنان در هیئت امنا حضور خواهند داشت، گفت: بنده از ایشان درخواست کردم به دانشگاه مشورت بدهند و با دانشگاه آزاد همکاری داشته باشند. البته هم ایشان و هم آقای جاسبی که از مدیران سابق این دانشگاه هستند.

وی درباره انتشار خبری درباره تنظیم صورت‌جلسه‌ای قبل از جلسه هیئت امنا درزمینه عزل فرهاد دانشجو نیز گفت: ما اعلام کردیم هیچ صورت جلسه‌ای به شکل دست‌گردان قبل از تشکیل هیئت امنا امضا نکرده‌ایم و تنها طبق اساسنامه دانشگاه آزاد دو نفر یا سه نفر از اعضای هیئت امنا می‌توانند درخواست تشکیل جلسه از ریاست هیئت امنا داشته باشند و ما نیز تقاضای برگزاری چنین جلسه ای را داشتیم و حتی قبل از جلسه هیئت امنا بحث عزل مطرح نشده بود.

میرزاده ادامه داد: برخی از رسانه‌ها که عنوان کرده بودند که این صورت جلسه را منتشر می‌کنند، در خبرهای بعدی خود نامه‌ دیگری را منتشر کردند و آن صورتجلسه‌ای که ما وجود آن را تکذیب کرده‌ بودیم، منتشر نکردند.

سرپرست دانشگاه آزاد در پایان گفت: از رسانه‌ها استدعا می‌کنیم همانگونه که انتظار دارند مدیران اجرایی با شفافیت به مسائل بپردازند، در انتقال اخبار شفاف عمل کنند.

۱۳۹۲/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...