نسخه چاپی

محسن رضایی: سفر رئیس‌جمهور به ابوموسی اقدامی بجا بود

عکس خبري -محسن رضايي: سفر رئيس‌جمهور به ابوموسي اقدامي بجا بود


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام سفر رئيس جمهور به جزيره ابوموسي را اقدامي به جا دانست.

محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در نشست كميسيون سياسي - دفاعي و امنيتي دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اقدام رئيس جمهور در سفر به جزيره ايراني ابوموسي و سركشي به هموطنان ما در آنجا، اقدامي به جا و درست بود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: مقامات اماراتي نبايد در شرايط فعلي با صهيونيست ها هم صدا شوند و دست به كارهاي شتابزده و عجولانه بزنند، در شرايطي كه اسرائيل طبل جنگ مي زند اين نوع رفتارها از سوي دوستان ما در امارات چه معنايي دارد؟

وي با بيان اينكه به نظر مي رسد مسئولين امارات از دوستي و برادري ما با آنها سوءاستفاده مي كنند، اظهار داشت: اگر فكر مي كنند كه ايران ضعيف شده اشتباه مي كنند . امروز، ايران بسيار قوي است و هر نوع تجاوزي را سركوب مي كند.

رضايي تاكيد كرد: آقايان اماراتي بهتر است از ايران عذرخواهي كنند و به مسيري كه صهيونيست ها حركت مي كنند كشيده نشوند چرا كه منطقه به آرامش، صلح و همكاري نياز دارد. اگر انها اعتراضي دارند مي توانند اعتراض خود را مودبانه و از طريق ديپلماتيك به دولت ايران منتقل كنند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه دولت امارات سالهاست كه به صدور اطلاعيه ها و بيانيه ها در خصوص جزاير سه گانه ايراني دست مي زند، اظهار داشت : دولت امارات بعضا نام خليج فارس را نيز جعل مي كند ولي دولت ايران با صبر و تحمل و ناديده گرفتن اين رفتارهاي غلط ، به دوستي و همكاري خود با امارات ادامه داده است.

وي افزود: ظاهرا دولت امارات، از دوستي دولت ايران با خود، دچار تفسير غلط شده يا در اثر فشارهاي خارجي درصدد راضي كردن آنهاست.

رضايي تاكيد كرد: بهتر است دولت امارات رابطه اي صادقانه و دوستانه با ايران داشته باشد و اشتباه خود را در همراهي با صدام حسين يكبار ديگر تكرار نكند.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...