نسخه چاپی

گزینه احتمالی معاونت فرهنگی

گمانه‌زنی برای معرفی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ادامه دارد و آخرین اخبار حاكی از صحبت جنتی با سیدعباس صالحی عضو هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی قم دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، گمانه‌زنی درباره معاون فرهنگی یازدهم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ادامه دارد؛ اما در تازه‌ترین اخبار «سید عباس صالحی» یکی از گزینه‌های مطرح برای معاونت فرهنگی شمرده می‌شود.

صالحی متولد 1342 در شهر مشهد و دارای تحصیلات دکترای فلسفه است؛ وی پژوهشگر و محقق همچنین عضو هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی قم است و در حال حاضر نیز فعال است. شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر ارشاد با صالحی برای سمت معاونت صحبت کرده است.

سید عباس صالحی درباره اینکه برای پذیرفتن معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با شما گفت‌وگویی صورت گرفته، اظهار داشت: درباره این موضوع چیز خاصی عرض نمی‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه تایید یا تکذیب هم نمی‌کنید: گفت خیر موردی را مطرح نمی‌کنم.

گفتنی است، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون تنها برای سکان‌داری معاونت فرهنگی فردی را معرفی نکرده، اما برای سایر معاونت‌ها، معاونینی را منصوب کرده که در حال فعالیت هستند.

پیش از نام صالحی نیز، اسامی چون، محمدرضا وصفی، محمد الهیاری فومنی،‌طاها هاشمی، طاها مرقاتی، محمدرضا زائری و... مطرح شده بود ولی تاکنون وزیر ارشاد معاون خود را در این بخش حساس معرفی نکرده است.

۱۳۹۲/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...