نسخه چاپی

نظر عضو روسی گروه 1+5 درباره دور دوم مذاكرات

عکس خبري -نظر عضو روسي گروه 1+5 درباره دور دوم مذاکرات

سفیر سابق روسیه در ایران و عضو كنونی هیئت مذاكره كننده این كشور در مذاكرات گروه 1+5 با ایران در خصوص چگونگی نشست بغداد و اینكه چه بحث‌هایی ادامه خواهد یافت گفت: برای بغداد روی یك چارچوب یا اساس خوب برای به دست آوردن اعتماد بیشتر كار خواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، "الکساندر سادونیکوف" سفیر سابق روسیه در ایران و عضو کنونی هیئت مذاکره کننده این کشور در مذاکرات گروه 1+5 با ایران پس از پایان کنفرانس خبری سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ارزیابی شما از مذاکرات صورت گرفته چیست؟ گفت: به طور کلی مذاکرات مثبت بود. مثبت به این دلیل که قدم هایی برداشته شده است که امیدوار کننده است برای هر دو طرف مذاکرات و پس از اینکه ما در بغداد به بحث خود ادامه دادیم امید است که به نتیجه های خوبی برسیم و این به نفع همه خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص چگونگی نشست بغداد و اینکه چه بحث‌هایی ادامه خواهد یافت گفت: برای بغداد روی یک چارچوب یا اساس خوب برای به دست آوردن اعتماد بیشتر کار خواهیم کرد. با اعتماد بیشتر امکان خواهیم داشت فضایی را بوجود آوریم که قدم به قدم کل مسایل حل شود.

مذاکرات گروه 1+5 (انگلیس، آمریکا، روسیه، فرانسه، چین و آلمان) و جمهوری اسلامی ایران 26 فروردین در سالن لطفی کردار استانبول آغاز و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

طبق توافق صورت گرفته قرار است دور بعدی مذاکرات در تاریخ سوم خرداد سال جاری در بغداد پایتخت عراق برگزار شود.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...